/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0017d53c3e406fb329b81b1b8ac2cffe.jpg)
"Йде війна і так важко": українка втратила тисячі гривень через "глюк" у ПриватБанку
Українка розповіла, як через збій у ПриватБанку з її картки ні за що списали майже 3000 гривень. Подробиці вона розкрила у своїй скарзі, яку залишила на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що спочатку здійснила покупку у магазині, але кошти списалися з картки не одразу, а наступного дня. Ще через день із картки списується двічі та сама сума.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F698d578f1689c77803476cff9c4ac920.jpg)
"Я 29.04.23 здійснила покупку в Епіцентрі одним чеком на суму 1202,83 та другим чеком на суму 538,38. Відразу гроші не списалися з картки, а вже наступного дня, тобто 30.04.23. А сьогодні 01.05.23 мене ще 2 рази списується сума 1202,83 та одного разу сума 538,38. Як зрозуміти? Приват просто вкрав у мене 2944,04", - обурилася українка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fbe4a651e645c4467648abfea3701c601.jpg)
Клієнтка закликала розібратися в інциденті, адже під час війни гроші заробити ще складніше.
"Я хочу, щоб мою проблему вирішили і повернули мені кошти!!! Я просто вимагаю це! У країні йде війна, і так важко, а ще й чесно зароблені гроші крадуть. Якщо моє питання не вирішиться, я звертатимуся вище!", - заявила жінка.
Співробітники ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що фахівці вже працюють над вирішенням проблеми.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7f50d96d172571dac47af8e1df9a3a8e.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" готовий повернути 50% вартості проїзду на громадському транспорті: як отримати кешбек.

