/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2F5a707e93c5cf034f2f0252394b29a051.jpg)
Користувачі повідомляють про збій при операціях з "Приватом": у банку відповіли
КИЇВ. 29 квітня. УНН. Користувачі повідомляють про збій при операціях з ПриватБанком. Як повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський, клієнти monobank не можуть зняти готівку, переказати кошти на карту "Привату", пише УНН.
Деталі
"Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картами в терміналах Привату, при знятті готівки у банкоматах Привату, при p2p на Приват. Мабуть, збій у ПриватБанку", - написав Гороховський.
У ПриватБанку "Суспільному" повідомили, що розбираються з ситуацією. Прессекретар банку Олег Серга каже, що технічної проблеми з боку банку немає - попередньо, збій на стороні платіжних систем. Він додав, що термінали інших банків також працюють з перебоями. Коли вирішать проблему - поки невідомо.

