Російська Федерація використовує технології GPS-спуфінгу поблизу вихода/входу з порту Новоросійськ.
Про це розповів керівник проекту в Інституті чорноморських стратегічних досліджень, головний редактор BlackSeaNews Андрій Клименко на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook. За його словами, в аеропорту "Гєлєнджік" встановлено спеціальний потужний передавач.
"Він "забиває" сигнали АІС всіх танкерів, підставляє свої координати замість реальних, тобто спотворює трекі танкерів з російською нафтою та нафтопродуктами (як відомо, все це під санкціями у вигляді ембарго ЄС та G7)", - розповів він.
За словами Клименка, таким чином росіяни хочуть змусити одержувач сигналів неправильно визначити місце розташування танкера.
"В морських сервісах не фіксується перебування танкера в порту Новоросійськ. В результаті, наприклад, виходить, що танкер вийшов з італійського порту AUGUSTA, час виходу 2023-03-25 і йде напряму до італійського порту TARANTO, куди планує прибути 2023-04-15 (саме так - між двома італійськими портами, відстань 600 км, йде 20 днів)", - пояснив він.
Світові агенції використувують програми, які "підтягують" інформацію з морських сервісів, тому бачать там не Новоросійськ, а Таранто або Аугусту, каже Клименко.
"А потім в цих агенціях виходить новина, що нафтовий трафік з РФ зменшується, танкери не порушують ембарго, отже все ок. І ця інформація поширюється, копіпаститься тисячами ЗМІ, лягає до аналітичних звітів і в результаті викривляє вже не радіосигнали, а політичні висновки..." - додав він.
Вас також можуть зацікавити новини:
- У російських аеропортах почалися проблеми зі спецтехнікою
- Співробітники Tesla роками дивилися відео з камер проданих електрокарів - The Guardian
- "Укрзалізниця" запустила потяг зі Львова до Краматорська: перший рейс вже прибув