ТОП-10 найпотрібніших опцій в авто та ТОП-7 нікчемних
ТОП-10 найпотрібніших опцій в авто та ТОП-7 нікчемних

ТОП-10 найпотрібніших опцій в авто та ТОП-7 нікчемних

Які опції найпопулярніші у покупців нових авто, а які менеджерам не всунути ні за які пряники?.

Прогрес не зупинити: нові автомобілі стають безпечнішими, зручнішими та технологічнішими – звичайно ж, і дорожчими, так.

Але що в багатосторінкових списках опцій покупцям дійсно потрібно? На які «фішки» їх уже нарешті можна запросто побалакати, а в яких більшість не бачить ніякого сенсу?.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ.

ВСЕ ПРО АВТО.

Компанія Auto.

Pacific провела дослідження на цей рахунок, опитавши близько 90 000 автомобілістів, які нещодавно купили нові машини.

Компанія пропонувала їм опитувальник з переліком приблизно сотні різних систем і функцій – майже як у дилерському конфігураторі.

Ось ТОП-10 з них, які набрали найбільшу кількість голосів “за”:.

Підігрів сидінь – 66%,.

Система моніторингу сліпих зон – 60%,.

Передній та задній парктроніки – 55%,.

Система повного приводу – 54%,.

Помічник утримання в смузі руху – 54%,.

Apple Car.

Play та Android Auto – 53%,.

Сидіння переднього пасажира з електроприводом – 52%,.

Світлодіодні фари – 52%,.

Сидіння з вентиляцією – 50%,.

Сидіння водія з пам’яттю – 49%.

Варто звернути увагу, що, по суті, всі ці функції та системи дійсно роблять істотний внесок у комфорт та безпеку користування автомобілем.

І головне – вони ненав’язливі та прості у використанні.

А системи інтеграції медіа Apple Car.

Play й Android Auto вже взагалі незамінні для сучасної людини зі смартфоном.

Також було визначено найбільш непотрібні системи та функції, які мало кому з покупців цікаві.

Ось вони:.

Автономна система управління – 7%,.

Система цілодобової підтримки та консультацій – 7%,.

Система розпізнавання жестів – 9%,.

Біометрія – 9%,.

Можливість покупок через медіасистему автомобіля – 12%,.

Система озвучення електромобіля – 13%,.

Проєкційний дисплей з доповненою реальністю – 14%.

Втім, щоб виправдатися перед автовиробниками, аналітик Auto.

Pacific Роббі Де.

Графф зробив обережну заяву: мовляв, невисокий інтерес може бути обумовлений тим, що ці системи поки що мало незнайомі споживачеві або ще працюють зі збоями.

Теги за темою
Рейтинг
Джерело матеріала
loader
loader