Які опції найпопулярніші у покупців нових авто, а які менеджерам не всунути ні за які пряники?.
Прогрес не зупинити: нові автомобілі стають безпечнішими, зручнішими та технологічнішими – звичайно ж, і дорожчими, так.
Але що в багатосторінкових списках опцій покупцям дійсно потрібно? На які «фішки» їх уже нарешті можна запросто побалакати, а в яких більшість не бачить ніякого сенсу?.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ.
ВСЕ ПРО АВТО.
Компанія Auto.
Pacific провела дослідження на цей рахунок, опитавши близько 90 000 автомобілістів, які нещодавно купили нові машини.
Компанія пропонувала їм опитувальник з переліком приблизно сотні різних систем і функцій – майже як у дилерському конфігураторі.
Ось ТОП-10 з них, які набрали найбільшу кількість голосів “за”:.
Підігрів сидінь – 66%,.
Система моніторингу сліпих зон – 60%,.
Передній та задній парктроніки – 55%,.
Система повного приводу – 54%,.
Помічник утримання в смузі руху – 54%,.
Apple Car.
Play та Android Auto – 53%,.
Сидіння переднього пасажира з електроприводом – 52%,.
Світлодіодні фари – 52%,.
Сидіння з вентиляцією – 50%,.
Сидіння водія з пам’яттю – 49%.
Варто звернути увагу, що, по суті, всі ці функції та системи дійсно роблять істотний внесок у комфорт та безпеку користування автомобілем.
І головне – вони ненав’язливі та прості у використанні.
А системи інтеграції медіа Apple Car.
Play й Android Auto вже взагалі незамінні для сучасної людини зі смартфоном.
Також було визначено найбільш непотрібні системи та функції, які мало кому з покупців цікаві.
Ось вони:.
Автономна система управління – 7%,.
Система цілодобової підтримки та консультацій – 7%,.
Система розпізнавання жестів – 9%,.
Біометрія – 9%,.
Можливість покупок через медіасистему автомобіля – 12%,.
Система озвучення електромобіля – 13%,.
Проєкційний дисплей з доповненою реальністю – 14%.
Втім, щоб виправдатися перед автовиробниками, аналітик Auto.
Pacific Роббі Де.
Графф зробив обережну заяву: мовляв, невисокий інтерес може бути обумовлений тим, що ці системи поки що мало незнайомі споживачеві або ще працюють зі збоями.