Генеральний директор «1+1 медіа» Ярослав Пахольчук вважає, що держава має підтримати виробництво художніх проєктів – якісного патріотичного контенту. Про це він розказав під час конференції National Media Talk.
«Зараз найскладніша ситуація у продакшинах. Мовники мають бібліотеки. У продакшинах десятки-сотні людей без замовлень. Це унікальні, талановиті люди. Бо ця індустрія формувалась за останні роки. Зараз вони знаходять роботу за кордоном, або змінюють професію. Тільки у вересні ми запускаємо у виробництво серіал, який готували ще до війни. І це єдиний художній проєкт. Виробництво художньою контенту під загрозою. Тут має державне замовлення на виробництво цих продуктів. Ми почали консультації з цього приводу», – вважає медіаменеджер.
Гендиректор «Плюсів» переконаний, що зберегти індустрію може державна підтримка у півмільярда гривень, яка дозволить створити 300 годин контенту. На його думку, держава спроможна виділити таку суму. Натомість його медіагрупа шукає інші можливості: такі як міжнародні консорціуми, коли 15 учасників можуть вкласти по 5 тисяч доларів.
«Ми зайшли у діалог щодо виробництва продукту за конкретними сценаріями», – додає він. Втім деталі не розкриває, лише підкреслює, що за час війни продакшини не припиняли писати сценарії.
Нагадаємо, пресслужба «1+1 media» повідомила «Детектору медіа», що зараз отримує більшу частину доходів від ОТТ-платформи, супутникового оператора та інтернет-майданчиків.
Фото: «Детектор медіа»