Що безпечніше у сучасному авто: сенсори чи кнопки? Важливе дослідження
Що безпечніше у сучасному авто: сенсори чи кнопки? Важливе дослідження

Що безпечніше у сучасному авто: сенсори чи кнопки? Важливе дослідження

Фізичні перемикачі все рідше зустрічаються в сучасних автомобілях, більшість виробників переходять на сенсорні екрани.

Стало достеменно відомо, як це впливає на зручність керування та безпеку.

Експерти шведського видання Vi Bilagare вирішили з’ясувати, чи дійсно сенсорні дисплеї зручніші фізичних елементів керування.

При чому не стали покладатися на опитування та суб’єктивні думки, а провели дослідження – вимірявши час, який водії витрачають на керування різними функціями.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ.

ВСЕ ПРО.

Для дослідження шведи відібрали 11 сучасних автомобілів із сенсорними мультимедійними системами, суперником яких став Volvo V70 2005 року випуску.

Водіїв-добровольців попросили виконати низку простих завдань під час їзди: увімкнути підігрів сидінь, збільшити температуру в салоні на два градуси, запустити обігрів лобового скла, включити певну радіостанцію та скинути налаштування навігатора.

При цьому їм дозволили ознайомитись із машинами заздалегідь.

Результат виявився далеко не на користь тачскринів.

Сенсорний екран забирає при керуванні у середньому у 2,5 раза більше часу, ніж “лампові” кнопки.

На 17-річному Volvo виконання всіх завдань зайняло у водіїв лише 10 секунд.

Автомобіль рухався зі швидкістю 110 кілометрів на годину і за цей час встиг подолати 300 метрів.

Водії ж сучасних автомобілів у середньому водії витрачали 24,7 секунди на виконання завдань.

Найкращі показники продемонстрували сучасні моделі з мінімумом функцій, вшитих до інформаційно-розважальної системи – Dacia Sandero та Volvo C40 з результатом 13,5 та 13,7 секунди відповідно.

Найгіршою стала система керування MG Marvel R, водію якого довелося витратити на завдання 44,9 секунди.

За цей час автомобіль проїхав 1,3 км.

Тобто, водію старої машини потрібно значно менше часу для виконання простих завдань, ніж власнику найефективнішого автомобіля, якому доводиться відвертатися від дороги на тачскрин.

Теги за темою
Технології Рейтинг
Джерело матеріала
loader
loader