Новини з Telegram або Viber та об’єднане мовлення українських телеканалів «Едині новини» посіли перше місце в рейтингу найпопулярніших джерел інформації під час війни. Про це повідомляє Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки. За результатами опитування Міжнародного республіканського інституту, за них проголосувало по 47% українців. Лише трохи поступаються в охопленні соціальні мережі (Facebook, Instagram та інші). З них отримують інформацію 45% респондентів. На третьому місці — оперативні звернення Генштабу (32%) та різноманітні українські інтернет-ЗМІ (31%).
Розповіді очевидців, виступи представників влади, міжнародні ЗМІ та українські телеканали, що не беруть участь у телемарафоні, поступаються популярністю лідерам не менше ніж у два рази. Цікаво, що очевидцям українці довіряють більше, ніж офіційним особам (24% та 22% відповідно), а іноземним засобам інформації більше ніж українським телеканалам поза марафоном (21% та 18% відповідно).
Найменш популярним джерелом новин стало радіо (2%), газети (менш як 1%), місцеві ЗМІ (менш як 1%) та — несподівано — YouTube (1%). Чому саме відеосервіс отримав так мало голосів, невідомо, адже експерти не ставили питання про критерії популярності того чи іншого джерела.
Нагадаємо, що користування Telegram в Україні за часи війни збільшилось у 8 разів.
Фото: YouTube