/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2Ffa08f45e1333b7d94a588171b9735576.jpg)
Євробачення розширюється до Латинської Америки
КИЇВ. 14 липня. УНН. Європейський мовник повідомив про плани розширити бренд пісенного конкурсу Євробачення на Латинську Америку. Про це інформує УНН.
Деталі
Продюсерами пісенного конкурсу Євробачення в Латинській Америці будуть Крістер Бьоркман, Андерс Ленхофф, Ола Мелціг, Пітер Сеттман і Грег Ліпстоун з Voxovation, продюсери Американського пісенного конкурсу та Канадського пісенного конкурсу Євробачення.
Пісенний конкурс Євробачення 2022 зібрав понад 75 мільйонів унікальних глядачів на YouTube у всьому вмісті ESC у 232 країнах світу, а країни Латинської Америки є одними з найефективніших ринків для країн, які не беруть участь. Серед цих країн Аргентина, Бразилія, Чилі та Мексика отримали найбільше переглядів контенту.
Найближчими місяцями продюсери почнуть шукати місто-господар для пісенного конкурсу Євробачення Латинська Америка серед найефективніших ринків Латинської Америки.
Додамо
Цього року вперше Євробачення провели в США, де за перемогу боролися 50 штатів, а наступного року премʼєра має відбутися в Канаді.
Європейський мовник раніше оголошував, що про Євробачення в Азії, але проєкт так і не вийшов у прокат.
Вже відомо, що співачка Ноа Кірел представлятиме Ізраїль на пісенному конкурсі Євробачення-23 наступного травня.
Нагадаємо
Переможцем міжнародного пісенного конкурсу “Євробачення 2022”, який цьогоріч проходив в італійському Турині, став український гурт Kalush Orchestra з піснею “Stefania”.
Через війну в нашій країні, EBU заборонило проведення конкурсу наступного року в Україні.

