Поплавський розповів, навіщо йому соцмережі
Поплавський розповів, навіщо йому соцмережі

Поплавський розповів, навіщо йому соцмережі

Ректор Київського університету культури Михайло Поплавський заявив, що хоче завоювати світовий інформаційний простір через соціальні мережі та просувати Сучасний україномовний контент. Про це він розповів в інтерв'ю газеті Факти, яке було опубліковано 26 січня.

Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!

Підписатися

Зазначимо, що співаючий ректор – найдоросліший серед топових Instagram-блогерів і публікує виключно україномовний контент. Він очолив рейтинг сервісу trendHERO за приростом передплатників, наростивши аудиторію в 2021 році майже на п'ять мільйонів чоловік.

Зараз в Instagram на Поплавського підписані 6,4 мільйона чоловік, в TikTok-660 тисяч, а відео на YouTube збирають мільйонні перегляди.

"Моя місія-вести за собою креативну, амбітну і перспективну молодь, яка буде творити нову історію України. За соцмережами-велике майбутнє. Ми повинні завоювати світовий інформаційний простір через соціальні мережі, звичайно ж і через TikTok, і презентувати все українське", - заявив він.

Поплавський розповів, навіщо йому соцмережі - Фото 1

За словами співаючого ректора, соцмережі-потужний інструмент популяризації та розкрутки Національного університету культури і мистецтв.

"Зараз йде інформаційно-інтелектуальна світова революція," битва " мізків. Все це збіглося з економічною кризою, коронавірусом, що вибило багатьох людей зі звичного ритму життя і ще більше занурило в соціальні мережі. Особливо молодь, яка майже не дивиться телевізор, і, на жаль, мало читає книги", - зазначив Поплавський.

Він додав, що з такою цільовою аудиторією потрібно спілкуватися її мовою.

"Тому я створюю Сучасний україномовний контент, просуваю його у світовий інформаційний простір через соціальні мережі. Це мій стратегічний план. Ми готуємо українських блогерів, лідерів думок 21 століття. І відкриття в Університеті культури першого в світі і в Україні ТікТок факультету-теж частина цього великого плану", - пояснив ректор.

Михайло Поплавський, фото: Instagram

На питання про заробіток в соцмережах, Поплавський відповів, що" краща монетизація – це довіра і повага", які не купиш.

"Для мене це виключно іміджевий інструмент для популяризації університету... Ми створюємо українські проекти і популяризуємо їх. Хочу, щоб наші українські тренди були в топі і світ знайомився з нашою культурою, піснею, кухнею, традиціями. Ми повинні показати, що українське-це модно, це в тренді і за цим майбутнє!"- вказав він.

На думку співаючого ректора, йому вдалося підкорити соціальні мережі і конкурувати з молодими блогерами завдяки працьовитості і готовності до експериментів.

"У нашому динамічному світі досягають успіху тільки ті, хто йде вперед, не боїться викликів і експериментів. Слід аналізувати тенденції та створювати власні українські тренди, бути унікальними та цікавими... Дивувати креативними підходами і представляти якісні драйв-тренди. Здивувати-значить перемогти!",- вважає Поплавський.

Михайло Поплавський, фото: Instagram

Нагадаємо, щоМихайло Поплавський відсунув юних студенток і взявся за Тіну Кароль: вже покликав у свою печерку

Раніше повідомлялося, що Михайло Поплавський проміняв молоденьких студенток на "золото"

Також, Михайло Поплавський розкрив секрет свого успіху

Джерело матеріала
loader
loader