/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F8cf5077aecd4087718f741c97ed4443d.jpg)
Клієнтка "Привату" втратила гроші через збій банкомату: реакція банку її шокувала
Клієнтка "Привату" з міста Дрогобич Львівської області розповіла, що 23 грудня знімала гроші в банкоматі цього банку, проте він списав 2500 гривень, не видавши їх.
Заяву про втрати грошей було зафіксовано одразу дзвінком на гарячу лінію банку, пише жінка у відгуку на сайті "Мінфін".
Далі, продовжує вона, у повідомленні банк уточнив, що на повернення коштів знадобиться 1-3 дні, проте цього не було зроблено впродовж наступних 25 календарних (у тому числі 15 робочих) днів.
"В банку на гарячій лінії годують "завтраками", і 23.12 проінформували, що можлива перевірка 14 робочих днів,14 січня вже був той 14 день, але кошти не повернули, а коли я знову всоте зателефонувала на гарячу лінію, то сказав оператор, що із 13 січня проводиться ще якась там додаткова перевірка, яка триватиме також 14 днів", - описала клієнтка.
Вона обурилася, що банк не може оперативно переглянути камери спостереження й здійснити перевірку оперативніше. Жінка обіцяє звернутися до поліції, оскільки звинувачує "Приват" в аферизмі.
"Бо сьогодні, 17.01.2022, оператор сказала, що є недостача в банкоматі і тому так довго триває перевірка. Ви майже місяць не повертаєте мені мої кошти, це ваші проблеми з вашими недостачами!!! Перевірте по камерах, і віддайте мені мої гроші, може я теж на щось розраховую в період свят, а так пограбувати серед білого дня, ще й державний банк, то жах", - емоційно пише вона.
У коментарях представник "Привату" написав, що проведення перевірки дозволить банку впевнитися в тому, що кошти не були видані, а також визначити їх суму. "Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін", - пообіцяли у банку клієнтці.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Ff7a73fc7562a05228708e100fd3da39a.png)
Вас також можуть зацікавити новини:
- Клієнтка "Приватбанку" закрила картки, але через рік опинилась у боржниках: що каже банк
- У клієнта "Приват 24" зникли гроші під час переказу на чужу картку: фінал – несподіваний
- Клієнт "Привату" обурився "внутрішніми правилами" банку: що сталося

