"Умисний обман": пасажир звинуватив "Укрзалізницю" у шахрайстві при продажу квитків
"Умисний обман": пасажир звинуватив "Укрзалізницю" у шахрайстві при продажу квитків

"Умисний обман": пасажир звинуватив "Укрзалізницю" у шахрайстві при продажу квитків

Пасажира обурила схема купівлі квитка на потяг на сайті / Фото УНІАН

Пасажир "Укрзалізниці" запідозрив компанію в "замаскованому шахрайстві", жертвою якого можна стати при купівлі квитків через офіційний сайт перевізника.

Про це Андрій Маркоф написав на своїй сторінці в Facebook.

"Коли клієнт на вашому сайті обирає квитки з водою або з обідом вартість безпосередньо води або обіду взагалі не вказується. І коли прибираєш прапорець або відзначаєш прапорцем воду (яка чомусь стоїть відразу? Не безкоштовно ж!), то ціна не змінюється і створюється переконливе враження, що воду включено безкоштовно. І абсолютно можна не помітити як вже тільки в самому кінці, при формуванні розрахункового документа сума стала більше. Виглядає як умисний обман", - написав він.

скріншот
скріншот

Представник перевізника у відповідь написав, що при оформленні квитків на сайті їх вартість вказана без додаткових послуг (покупки напоїв або харчування). Пасажир, знімаючи галочку, відмовляється від покупки.

"Вартість квитка з придбаними напоями змінюється в кошику, де ви можете перевірити всю інформацію по проїзному документу до оплати й відмовитися від оформлення", - написав співробітник УЗ.

скріншот
скріншот

"Законодавство вивчіть і покажіть це юристам. Вони розкажуть який штраф за такі жарти", - відповів перевізнику пасажир.

Як повідомляв УНІАН, раніше "Укрзалізниця" потрапила в новий скандал, продавши в один з плацкартних вагонів більше квитків, ніж у ньому місць.

Теги за темою
Новини України Укрзалізниця
Джерело матеріала
loader