/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe423f57517fdc44828fa932c9492183a.jpg)
Українку обчистили до копійки з картки "Приватбанку" без кодів і паролів: "Зате повернути доведеться мені"
На державний "ПриватБанк" практично щодня скаржаться десятки українців, бо їх не влаштовують деякі функції, робота служби підтримки або дії під час екстрених ситуацій.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяНаприклад, на сайті "Мінфіну" з'явилася інформація, що 22 грудня 2021 року, в Херсоні, в маршрутці у людини вкрали телефон. Користувач відразу ж звернувся в правоохоронні органи із заявою, але ось допомагати з пошуком смартфона українці відмовилися.
Тоді жінка зателефонувала до служби підтримки "ПриватБанку", бо з її картки практично за допомогою одного дзвінка шахраї змогли зняти всі кошти.
"Коли я користувалася Приват24-з мене вимагали пароль, пінкод. Я думала що паролі, коди, цифровий підпис відомі тільки мені. Служба безпеки Привату так і не змогла пояснити мені як це сталося. Зате пояснили, що повернути кошти на кредитку, які вони віддали в руки шахраям доведеться мені", - пише користувач в негативному відгуку.
Представники "Приватбанку" відразу ж відповіли на це повідомлення і заявили, що і клієнт теж повинен піклуватися про безпеку своїх грошових коштів. Їй потрібно було відразу ж звертатися в службу підтримки, щоб їй могли допомогти.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7b6ba5b814371c31daa2da5f7df33ccd.jpg)
Нагадаємо, коли потрібно терміново блокувати свою картку "Приватбанку": фахівці назвали ситуації
Як повідомляв "Знай.ua", уряд спростило процедуру отримання "Пакету малюка": у Мінсоцполітики пояснили, що змінилося
Знай.ua писав, в "Дії" з'явилася нова послуга для українських батьків: компенсація за "пакет малюка" в пару кліків

