Запроваджені в Україні карантинні обмеження у листопаді 2021-го вплинули на поновлення популярності освітніх ресурсів, повідомляє проєкт Kantar CMeter.
Також за даними Kantar, розпродаж «Black Friday» допоміг інтернет-магазинам та маркетплейсам збільшити охоплення своїх сайтів. «Rozetka.com.ua, Prom.ua, Olx.ua, Aliexpress.ru приросли на 5%, Epicentrk.ua та Hotline.ua – на 3%», — повідомляють у Kantar.
Карантинні обмеження та повернення до дистанційного навчання вплинуло на повернення популярності Naurok.com.ua.
Однак трійка сайтів-лідерів, за відвідуваністю в Україні, залишалася незмінною: Google, Youtube, Facebook.
Нагадаємо, Kantar CMeter склав рейтинг мобільних додатків популярних серед українців у вересні 2021 року. У першій трійці — браузер Chrome, служба електронної пошти Gmail та месенджер Viber.
Фото: unsplash