Топ-менеджер вважає розвиток електричного напрямку Nissan неефективним.
Карлос Гон продовжує атакувати своїх колишніх підопічних.
Чергову порцію «жовчі» топ-менеджер озвучив під час онлайн-прес-конференції в Клубі іноземних кореспондентів Японії, під час якої обговорювалася електрифікація автопрому.
На думку Гона, Nissan, який він очолював з 1999 року, досі остаточно не визначився з вектором подальшого розвитку, зокрема, електричного напрямку, а всі його дії надто повільні.
Хоча перехід на «зелені» технології розпочався ще у грудні 2010 року із запуском Nissan Leaf.
На той момент світ виявився не готовим до нового етапу розвитку автопрому.
«Коли я запустив перший електромобіль для масового ринку, всі, як ви пам’ятаєте, сміялися з нас: хлопці, зрозумійте, ви заблукали!», – нагадав Гон висловлювання тих часів.
Через низький попит альянсу довелося відмовити від запланованих восьми «батарейних» моделей (по чотири Nissan та Renault).
В результаті було випущено лише дві: хетчбек Nissan Leaf та фургон Nissan e-NV200.
Зараз зовсім інші часи, але, на думку Гона, альянс використовує можливість на повторний, успішніший старт не ефективно.
Настав час відмовитися від ДВЗ і чим швидше, тим краще.
Повільність у цьому напрямку може зіграти злий жарт навіть з такими відомими марками, як Renault, Nissan та Mitsubishi.
Особливо з огляду на темпи просування на електромобільний ринок китайців.
«Китайці мають намір красиво розіграти електрифікацію, а швидкість змін визначить, хто стане переможцем.
Вони (Nissan) справді перебувають у дуже поганому становищі у цій гонці.
Вони не мають бачення.
Вони не знають, куди йти.
У 2018 році Карлос Гон був заарештований прокуратурою Токіо за звинуваченням у порушенні фінансового законодавства Японії.
У 2019 році екс-глава альянсу втік з-під домашнього арешту до Лівії.
Наразі Гон проживає в Бейруті і продовжує заперечувати свою провину та всіляко «нагадувати» колишнім підлеглим про своє існування.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні зросла частка продажів нових електромобілів.
За матеріалами: InsideEVs.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.