Автомобілі на електротязі вже стали невід’ємною частиною авторинків у всьому світі.Провідні автовиробники намагаються не відставати один від одного й наввипередки створюють все більш розвинені електромобілі, які просто шокують своїми можливостями.
Українські спеціалісти не стоять осторонь й теж намагаються розвиватися у цій сфері.
Звісно, до рівня електромобілів Tesla нам ще далеко, однак похизуватися все ж є чим.
Адже деякі українські моделі вже отримали світове визнання.
Тут одним з перших потрібно згадати український стартап Delfast та його електробайки, якими користуються навіть у Сполучених Штатах та Мексиці.
Так, співробітники поліції выкорыстовують українські електробаки при патрулюванні.Також в цьому списку заслужено опинився український стартап з виробництва електротранспорту Murmuration Technology та його електромобіль Cool.
Модель з легкістю може легко стати кемпером, будинком на колесах або ж майстернею.
Очікується, що обсяг виробництва буде складати 3-5 тисяч електромобілів Cool.
On на рік.
А зовсім нещодавно стало відомо про творіння харківських умільців – Vilkon Electric Vehicles – електромобіль Lulida.
Транспортний засіб, вартістю 170 тисяч доларів, здатен долати на одному заряді 100 км (за бажання й додаткову плату можна збільшити до 200 км).Також Україна може похвалитися електромобілем, який створили для людей з інвалідністю.
Транспортний засіб має задній привід, потужність 30 к.
Вт й обладнаний двома моторами-колесами по 15 к.
Вт на задній осі.Варто згадати в нашій підбірці й українську компанію «Електропрайд» з її вантажною та пасажирською версіями електромобіля Konyk.
Два одномісні електромобілі Konyk в комерційних цілях використовує Fozzy Group – електромобілі задіяні у сервісі доставки супермаркетів мережі «Сільпо».Створили українські фахівці й автівку, яка здатна заряджатися від сонячної енергії.
Творіння студентів Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля та Сєвєродонецького політехнічного фахового коледжу під назвою «Єва» може розганятися до 80 км/год й долати 100 км без підзарядки.
Вартість творіння сягає 12 тисяч доларів.
Однак вміють наші співвітчизники й дивувати.
Так, житель Кропивницького створив електро-“Запорожець” – чоловік придбав раритетний ЗАЗ-965 й перетворив його на електромобіль.
До слова, творіння його дуже й дуже непогане.
Автівка може долати на одному заряді 55 км влітку і 30 км взимку (з увімкненим обігрівачем).
Ще одним цікавим екземпляром є триколісний електромобіль з фанерним кузовом і сонячною панеллю на даху, який з’явився на вулицях Рівненської області.
Електромобіль МЕМ-01 створений з екологічно чистих матеріалів, має двигун потужністю лише 2 к.
й здатен розганятися до 35 км/год.
Не можемо ми не згадати в нашій підбірці й пенсіонера зі Львівської області та його електромобіль – 50 км/год максимальної швидкості, 100 км запасу ходу та екран від старого телевізора замість лобового скла.
Й все це обійшлося лише в 1300 євро.
Ну й останнім в нашій підбірці буде творіння умілого майстра з Миколаївської області.
Пенсіонер з Баштанки, колишній вчитель фізики, що вів гурток для юних техніків, створив електромобільчик для своїх онуків.
Візьміть фанери старого піаніно, колеса від радянського моторолера, два двигуни, гелеві акумулятори й джойстик – й вуаля – отримаєте ось такий ТЗ.
Тож як бачимо, наші спеціалісти дійсно намагаються не пасти задніх.
Наскільки добре виходить це у них – покаже час!Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.