/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F548d1e29b9c711cd47c6a807d4e0ba9e.jpg)
"ПриватБанк" вирішив відмовитися від популярної в українців послуги
"ПриватБанк" відмовиться від послуги нарахування кешбек - її залишать лише для власників преміум-карт. У майбутньому кешбек взагалі може піти в минуле.
Про це повідомили в прес-службі банку, пише UBR.ua.
Раніше Visa і Mastercard вирішили знизити розмір своєї частки (інтерчейнджу) в ставці еквайрингу, яку вони віддають банкам-емітентам платіжних карт. Ті, своєю чергою, віддають кошти на програми для клієнтів, в тому числі кешбек. Не так давно стало відомо, що повернення по кешбеку скорочує monobank. У "Приваті" ж пояснюють, що залишать подібну послугу за прикладом США і Європи - лише преміум-клієнтам. Крім цього, кешбек буде збережено в рамках програм партнерства банку з бізнесом.
"Іншими словами, торговцям доведеться боротися за клієнта за допомогою кешбеків через банківські фінансові інструменти", – кажуть у "Приватбанку". І водночас допускають, що масовий випуск преміум-карт також залишиться в минулому.
Як повідомляв УНІАН, раніше клієнтові "Приватбанку" відключили послугу, назвавши дивну причину.
Вас також можуть зацікавити інші новини:
- "ПриватБанк" попередив українців про нове шахрайство під виглядом COVID-виплат
- "Знову стара пісня": клієнт "Приватбанку" розкрив обман при видачі карток
- "Доведіть, що це ваші кошти": клієнтка "Привату" заявила про шахрайство - банк відповів дивно
Автор: Юрій Годован

