На Північному ГЗК запустили другу лінію циклічно-потокової технології
На Північному ГЗК запустили другу лінію циклічно-потокової технології

На Північному ГЗК запустили другу лінію циклічно-потокової технології

На Північному ГЗК "Метінвесту" ввели в дослідно-промислову експлуатацію другий пусковий комплекс циклічно-потокової технології, повідомляє пресслужба групи.Загальні інвестиції в будівництво комплексу склали близько $200 млн.ЦПТ – це комплекс стрічкових конвеєрів, сполучених між собою станціям приводів для керування транспортувальними пристроями. Розташований в Первомайському кар'єрі, одному з найбільших в Україні. Проектна продуктивність кар'єру – 23 млн тонн руди на рік.ЦПТ складається з двох ліній, які розташовані паралельно одна до одної, – рудною і скельною. Рудний тракт введений в експлуатацію в 2016 році. Тоді було побудовано понад 80 основних і допоміжних об'єктів. Тепер запускається другий тракт – скельний. Продуктивність кожної лінії – по 20 млн тонн гірської маси на рік.Із забою руду і скельну породу автосамоскидами доставляють до дробильних установок. Після дроблення гірська маса потрапляє на комплекс конвеєрів, де за 16 хвилин долає шлях завдовжки 2,3 км. Досягнувши поверхні кар'єру, руда і скеля перевантажуються на залізничний транспорт. Потім руду транспортують на дробильну фабрику, а скельну породу – у відвал.Таким чином, транспортувати руду і скельну породу з 300-метрової глибини на поверхню кар'єру будуть два тракти загальною продуктивністю 40 млн тонн гірської маси на рік.
"Цьогоріч ми завершили будівництво комплексів циклічно-потокової технології на двох гірничо-збагачувальних комбінатах – Північному та Інгулецькому. Інвестиції в обидва проекти склали близько $250 млн. Це робить їх одними з наймасштабніших в історії групи і гірничодобувної галузі України в цілому. Введення в експлуатацію нових комплексів дозволить нам підвищити продуктивність і зменшити витрати, що поліпшить позиції "Метінвесту" на світових ринках залізорудної продукції", - розповів генеральний директор групи "Метінвест" Юрій Риженков.Запуск комплексу ЦПТ допоможе добувати залізорудну сировину ефективніше і зменшити витрати на виробництво концентрату. Зокрема, відстань перевезення порожньої породи для автосамоскидів скорочується на пів кілометра. До того ж кількість перевантажувальних пунктів на дорозі гірської маси з кар'єру на поверхню зменшується вдвічі – частина вантажопотоку буде перерозподілена на новий тракт ЦПТ.Проект містить і екологічну складову. Конвеєри дозволяють швидше доставляти гірську породу з кар'єру: завдяки скороченню часу роботи самоскидів знижується техногенне навантаження на довкілля."Впровадження нових технологій, які підвищують ефективність виробництва і знижують собівартість видобутку руди, – це ключовий чинник конкурентоспроможності нашої продукції – концентрату і котунів. Введення в експлуатацію циклічно-потокової технології в Первомайському кар'єрі дасть можливість у довгостроковій перспективі стабільно добувати руду в проектних показниках – 23 млн тонн на рік. Завдяки новому комплексу ми покращуємо умови і підвищуємо рівень безпеки праці гірників. За рахунок застосування сучасних аспіраційних технологій та скорочення часу роботи двигунів кар'єрних самоскидів знижуємо навантаження на навколишнє середовище", - зазначив генеральний директор ПівнГЗК Андрій Скачков.Наприкінці літа 2021 року новий тракт комплексу рудної циклічно-потокової технології вартістю близько $50 млн запустили на Інгулецькому ГЗК.Північний ГЗК – одне з найбільших гірничодобувних підприємств Європи, яке спеціалізується на виробництві залізорудного концентрату з вмістом заліза 65,8% і котунів з вмістом заліза 63%. Виробничі потужності комбінату дозволяють виробляти понад 13 млн тонн концентрату і близько 8 млн тонн котунів на рік. До складу підприємства входять Первомайський і Анновський кар'єри, дві збагачувальні фабрики, два цехи з виробництва котунів і допоміжна інфраструктура.

Джерело матеріала
loader
loader