Отже, нарешті розпочалося будівництво нової дороги до Одеського порту, на необхідності якої завжди наголошував гендиректор компанії "Євротермінал" Олександр Ейсмонт. Цього разу держава вирішила дослухатись до думки експертів логістичної галузі і простих вантажоперевізників.
Адже відсутність нормальної під'їзної дороги до порту Одеси завдавала великої шкоди і місту, і його мешканцям. Справа в тому, що великовантажний транспорт систематично руйнував вулиці Одеси, не пристосовані до постійного перевезення важких вантажів.
Це, як зазначав Олександр Ейсмонт, негативно позначилося на міській інфраструктурі — не лише через плачевний стан доріг після того, як ними проїдуться вантажівки, а й через неможливість нормального трафіку. А вихлопи газів та інших шкідливих речовин перетворювали цю проблему на екологічну, шкідливу для здоров'я городян через забруднення повітря.
Концепція будівництва нової дороги до Одеського порту
Тепер нова об'їзна дорога до Одеського порту має усунути цю проблему. Варто додати, що саме Олександр Ейсмонт, не дочекавшись від уряду України та міської влади конструктивних заходів із цього приводу (хоча в усіх інтерв'ю він про це говорив), побудував залізничну гілку, яка дала змогу "розвантажити" міські вулиці, — під'їзний шлях від Сухого порту до станції Одеса–Пересип.
За своєю масштабністю цей проєкт, приблизна вартість якого становить 2,2 млрд гривень, безперечно, має бути за всіма своїми формальними ознаками державним, а не приватним. Тим більше, відповідальність за його спорудження не має покладатись на плечі лише однієї логістичної компанії. Проте, схоже, чиновники не відразу дійшли такого висновку.
Інформаційна війна конкурентів проти "Євротермінала"
Справа в тому, зазначає Олександр Ейсмонт, що недобросовісні конкуренти компанії "Євротермінал" постійно намагалися перекласти на неї відповідальність за відсутність такої дороги. При цьому в інтернеті було розв'язано масштабну інформаційну кампанію, під час якої численні проплачені коментарі та статті мали переконати громадськість у монополії компанії "Євротермінал" на переміщення вантажів до морського порту Одеси.
Однак при цьому більшість перевізників, і це – встановлений факт, користувалися послугами компанії завдяки тому, що вона надавала їм найвигідніші умови, піклуючись про їхню безпеку та комфорт шляхом постійного поліпшення інфраструктури.
Керівник компанії "Євротермінал" Олександр Ейсмонт звертає увагу на те, що він завжди був послідовним прихильником необхідності розвантаження транспортного вузла Одеси, який відводив би потік машин за межі міста.
У різних інтерв'ю Олександр Ейсмонт наголошував на безпідставності претензій компаній, які не хотіли користуватися послугами ТОВ "Євротермінал", адже жодна з них не стала зводити такий суспільно корисний об'єкт, як накопичувальний майданчик. Натомість дозволяли собі, не витративши й копійки на розвиток логістичної інфраструктури Одеського морського порту, критикувати важливий для всієї логістичної галузі України об'єкт, який побудував Олександр Ейсмонт.
Автор: Іван Бойко