Пресмарафон Зеленського найкраще дивились на «Інтері», ICTV, та «Україні 24»
Пресмарафон Зеленського найкраще дивились на «Інтері», ICTV, та «Україні 24»

Пресмарафон Зеленського найкраще дивились на «Інтері», ICTV, та «Україні 24»

Пресмарафон Зеленського найкраще дивились на «Інтері», ICTV, та «Україні 24» - Фото 1
Пресмарафон Зеленського найкраще дивились на «Інтері», ICTV, та «Україні 24» - Фото 2
Трансляція більше ніж удвічі підвищила частку «UA: Першого» та інформаційних каналів, а от в ефірі великих мовників трансляція мала менший показник за середній.
Пресмарафон Зеленського найкраще дивились на «Інтері», ICTV, та «Україні 24» - Фото 3
Пресмарафон Зеленського найкраще дивились на «Інтері», ICTV, та «Україні 24» - Фото 4

26 листопада пресмарафон президента Володимира Зеленського показали одинадцять каналів з поміж тих, хто присутній в панелі вимірювань. Найвищі показники за загальною аудиторією (усі глядачі старші 18 років) трансляція мала на каналах ICTV, «Інтер» та «Україна 24».

Пресмарафон тривав понад 5 годин, однак усі канали показували його дещо в різних слотах відповідно до своєї сітки мовлення. Більшість показало його у слоті 12.00-17.26, втім суспільне продовжив трансляцію обговоренням ще на півгоди, а Live завершив її о 17.00.

Спілкування Зеленського і журналістів більше цікавило старшу аудиторію, оскільки за комерційною (18-54, 50 тис.+) показники трансляції нижчі. У великих  містах дивились її краще.

Також пресмарафон був успішний у сітках інформаційних каналів та суспільного, тоді як на каналах з топ-6 його показники не дотягнули до середніх цифр каналів у листопаді.

Пресмарафон Зеленського найкраще дивились на «Інтері», ICTV, та «Україні 24» - Фото 5

Нагадаємо, 26 листопада, президент України Володимир Зеленський провів пресмарафон «30 запитань Президенту України» у коворкінгу Creative State Arsenal. Захід був присвячений екватору каденції Зеленського. На захід отримали запрошення журналісти з 30 провідних всеукраїнських і міжнародних ЗМІ, однак попередню акредитацію на пресмарафон не оголошували. Організатори розбили запрошених журналістів на п'ять груп з п'яти-семи людей, які спілкувалися з президентом 45-60 хвилин.

Біля коворкінгу відбулася акція журналістів, яких не запросили на пресмарафон президента. 

Дані для аналізу надало рекламне агентство Vizeum Ukraine. У матеріалі використані дані Live. Дані телепанелі належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — «Комунікаційний альянс». Дані наведено для аудиторій 18+, 18–54, вибірки «Вся Україна» та «50 тисяч+» за показниками rat % і shr %. Дані Overnight. Детальніше по показниках — у глосарії ІТК. 

Фото: пресслужба президента України

Теги за темою
Володимир Зеленський Офіс Президента
Джерело матеріала
loader
loader