У «Медіа Групі Україна» прогнозують інфляцію в ОТТ-сегменті на рівні 15-20%
У «Медіа Групі Україна» прогнозують інфляцію в ОТТ-сегменті на рівні 15-20%

У «Медіа Групі Україна» прогнозують інфляцію в ОТТ-сегменті на рівні 15-20%

У «Медіа Групі Україна» прогнозують інфляцію в ОТТ-сегменті на рівні 15-20% - Фото 1
У «Медіа Групі Україна» прогнозують інфляцію в ОТТ-сегменті на рівні 15-20% - Фото 2
А підвищення цін прогнозують у лютому 2022 року.
У «Медіа Групі Україна» прогнозують інфляцію в ОТТ-сегменті на рівні 15-20% - Фото 3
У «Медіа Групі Україна» прогнозують інфляцію в ОТТ-сегменті на рівні 15-20% - Фото 4

Наступного року ОТТ-сервіси  очікує інфляція на рівні 15–20%, - вважає директорка провайдерів «Медіа Групи Україна» (Oll.tv и Xtra.tv) Юлія Трибушна. Про це вона розказала у коментарі «Детектор медіа».

 «Це пов'язано з тим, що ціни на контент зростають, і правовласники вже заявили інфляцію на 2022 рік близько 20–30%», — каже вона. При цьому, на її думку, на відміну від 2020 року, коли платформи оголосили нові ціни в листопаді — грудні, в цьому році інфляція перенесеться на початок 2022 року, і основні гравці оголосять ціни у «більш низький сезон». «Ми ще не ухвалили остаточного рішення про ціну та дату підвищення, але плануємо, що у лютому піднімемо ціни на основні пакети на 15–20%», — каже Юлія Трибушна.

Про актуалізацію цін говорять і в компанії «Київстар ТБ» з «1+1 медіа». Втім конкретного відсотка зростання не називають. «Враховуючи суттєве зростання кількості контенту на платформі, актуалізація цін згідно з індустріальними тенденціями відбудеться, триває моніторинг і аналіз ринку», — повідомили у пресслужбі. 

Натомість провайдери Megogo та Sweet.TV запевняють, що наразі підвищення цін не розглядають.

Нагадаємо, чотири медіагрупи — StarLightMedia, «1+1 медіа», «Медіа Група Україна» та «Інтер медіа груп» — оголосили змінити умови продажу своїх каналів для партнерів на наступний рік.

Теги за темою
ціни
Джерело матеріала
loader
loader