У «Медіа Групі Україна» прогнозують інфляцію в ОТТ-сегменті на рівні 15-20%
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fac35f35398617ea4af52133528b983c4.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb9147dfc37863288af3ef98300e8e790.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fac35f35398617ea4af52133528b983c4.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb9147dfc37863288af3ef98300e8e790.png)
Наступного року ОТТ-сервіси очікує інфляція на рівні 15–20%, - вважає директорка провайдерів «Медіа Групи Україна» (Oll.tv и Xtra.tv) Юлія Трибушна. Про це вона розказала у коментарі «Детектор медіа».
«Це пов'язано з тим, що ціни на контент зростають, і правовласники вже заявили інфляцію на 2022 рік близько 20–30%», — каже вона. При цьому, на її думку, на відміну від 2020 року, коли платформи оголосили нові ціни в листопаді — грудні, в цьому році інфляція перенесеться на початок 2022 року, і основні гравці оголосять ціни у «більш низький сезон». «Ми ще не ухвалили остаточного рішення про ціну та дату підвищення, але плануємо, що у лютому піднімемо ціни на основні пакети на 15–20%», — каже Юлія Трибушна.
Про актуалізацію цін говорять і в компанії «Київстар ТБ» з «1+1 медіа». Втім конкретного відсотка зростання не називають. «Враховуючи суттєве зростання кількості контенту на платформі, актуалізація цін згідно з індустріальними тенденціями відбудеться, триває моніторинг і аналіз ринку», — повідомили у пресслужбі.
Натомість провайдери Megogo та Sweet.TV запевняють, що наразі підвищення цін не розглядають.
Нагадаємо, чотири медіагрупи — StarLightMedia, «1+1 медіа», «Медіа Група Україна» та «Інтер медіа груп» — оголосили змінити умови продажу своїх каналів для партнерів на наступний рік.

