/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2F86407127a8d25d83c6c6d2bed3e8d6ff.jpg)
Viber та Messenger: українці назвали найпопулярніші мобільні застосунки
КИЇВ. 19 листопада. УНН. Найпопулярнішим засобом для комунікацій серед українців став Viber, на другому місці — Facebook Messenger. Про це свідчать результати опитування, яке провів Київський міжнародний інститут соціології, інформує УНН.
Деталі
Viber користується 73,6% опитаних українців. Другим за популярністю став Facebook Messenger — 42,7%.
На третьому місці Telegram (31,6%), на четвертому — WhatsApp (25,3%).
Найменше українці користуються застосунком Signal — лише 3,8% опитаних. Водночас майже третина українців (18,7%) не використовує жоден з вищезгаданих месенджерів.
Telegram більше надають перевагу чоловіки, ніж жінки (34,9 та 28,9% відповідно).
Якщо розглядати популярність застосунків серед різних вікових груп, Viber зберігає першість у кожній. У респондентів віком від 18 до 29 років на другому і третьому місті за популярністю Telegram (64,3%) та Instagram (61,0%).
Частка опитаних, які не використовують жоден з перерахованих месенджерів найнижча серед вікової категорії 18-29 років (1,4%) та зростає з віком: 30-39 років — 2,7%, 40-49 років — 9,7%, 50-59 років — 21,9%, 60-69 років — 32,9%, віком від 70 років — 57,9%.
Telegram та WhatsApp трохи більше використовує міське населення. Telegram — 37,1% серед міського населення та 20,3% серед сільського. WhatsApp — 29,7% серед міського населення та 16,3% серед сільського.
Серед сільського населення більше тих, хто не використовує жоден із перерахованих застосунків — 24,7% та 15,8% відповідно.
Додамо
Опитування проводили з 10 до 15 вересня 2021 року серед дорослого населення (віком від 18 років) у всіх регіонах України, окрім АР Крим та окремих районів Донецької, Луганської областей.
Усього опитали 2002 респонденти. Метод опитування — телефонні інтерв’ю з використанням комп’ютера CATI на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів.
Статистична похибка вибірки не перевищує: 2,4% для показників, близьких до 50%, 2,1% для показників, близьких до 25%, 1,5% — для показників, близьких до 10%, 1,1% — для показників, близьких до 5%.

