/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fac24d882cd83ef5f07f58f80b9fc1899.jpg)
Термінал "Привату" вкрав у клієнта гроші - в банку на це відреагували дивною порадою
Клієнт "ПриватБанку" заявив, що не зміг поповнити свою карту через термінал, проте гроші повернути поки теж не може.
Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін", залишеному сьогодні.
Що сталося
"Поповнював карту через термінал, термінал готівку забрав, а потім видав повідомлення що "неможливо опрацювати запит, для повернення коштів зверніться по номеру 3700". Там надали відповідь що звернення буде опрацьовано після інкасації. Термін до 14 днів", - пише клієнт.
Він обурився таким станом речей, оскільки гроші комусь можуть бути потрібні терміново.
"Для порівняння ті самі термінали самообслуговування хоч і беруть вищу комісію за поповнення, але все вирішують все протягом дня, а тут державний банк…", - йдеться в повідомленні.
Відповідь "ПриватБанку"
Представник фінустанови перепросив за незручності й порадив чекати на результати інкасації.
"Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково інформуємо клієнта", - відповіли в "Приваті".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fd46cf1e662cc370f98ef8a127a81f9a6.png)
Раніше в одному з відділень "ПриватБанку" касир відмовився приймати долари у клієнта для проведення SWIFT-платежу, пояснюючи незадовільним станом купюр.
Також повідомлялося, що "ПриватБанк" починає закривати карти, у яких ще не вийшов термін дії, проте з них не було активності протягом певного часу.
Автор: Юрій Годован

