Клієнт "Приватбанку" втратив кілька тисяч гривень через "перезавантаження" банкомату
Клієнт "Приватбанку" втратив кілька тисяч гривень через "перезавантаження" банкомату

Клієнт "Приватбанку" втратив кілька тисяч гривень через "перезавантаження" банкомату

Клієнт поскаржився на непрацюючий банкомат / фото УНІАН

Клієнт "ПриватБанку"(імовірно із Запоріжжя) розповів, як втратив три тисячі гривень через проблеми з банкоматом, який раптово почав "перезавантажуватися" і в підсумку зламався.

Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін".

За словами клієнта, сьогодні рано вранці він знімав зазначену суму в банкоматі, розташованому в магазині "Україночка" на бульварі Шевченка, 24. Перед видачею банкнот банкомат раптово відключився, але гроші не видав.

"Після включення банкомат видав мені мою картку, але грошей не видав, і почав перезавантаження, по завершенню якого повідомив, що він несправний. Прийшовши на роботу, я подивився в Приват24 останні транзакції по моїй картці й побачив, що гроші я отримав. Прошу розібратися в цій ситуації і повернути мені 3 тисячі грн., які я не отримував", - пише чоловік.

У коментарях під відгуком представник банку попросив клієнта звернутися в службу онлайн-підтримки для ідентифікації та перевірки зазначеної інформації.

скріншот
скріншот

Проблеми з "ПриватБанком"

Раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.

В іншому випадку клієнт "Приватбанку" залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через "борг" у 69 гривень.

Ще один відвідувач відділення "ПриватБанку" заявив про шахрайство його співробітниці.

Автор: Юрій Годован

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader