/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fc21f049259666ca5922f24da5d1de0c4.jpg)
Клієнт "Приватбанку" втратив кілька тисяч гривень через "перезавантаження" банкомату
Клієнт "ПриватБанку"(імовірно із Запоріжжя) розповів, як втратив три тисячі гривень через проблеми з банкоматом, який раптово почав "перезавантажуватися" і в підсумку зламався.
Про це йдеться в його відгуку на сайті "Мінфін".
За словами клієнта, сьогодні рано вранці він знімав зазначену суму в банкоматі, розташованому в магазині "Україночка" на бульварі Шевченка, 24. Перед видачею банкнот банкомат раптово відключився, але гроші не видав.
"Після включення банкомат видав мені мою картку, але грошей не видав, і почав перезавантаження, по завершенню якого повідомив, що він несправний. Прийшовши на роботу, я подивився в Приват24 останні транзакції по моїй картці й побачив, що гроші я отримав. Прошу розібратися в цій ситуації і повернути мені 3 тисячі грн., які я не отримував", - пише чоловік.
У коментарях під відгуком представник банку попросив клієнта звернутися в службу онлайн-підтримки для ідентифікації та перевірки зазначеної інформації.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F57fec88f2f316bab44862c45d465c42b.png)
Проблеми з "ПриватБанком"
Раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.
В іншому випадку клієнт "Приватбанку" залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через "борг" у 69 гривень.
Ще один відвідувач відділення "ПриватБанку" заявив про шахрайство його співробітниці.
Автор: Юрій Годован

