Технологічні гіганти, як, наприклад, Facebook часто віддають модерування контенту на «аутсорс» стороннім фірмам. Однією з них і чи не найбільшою є ірландська Accenture. Журналісти The New York Times вказували, що у Facebook контракт з Accenture на $500 мільйонів.
The Verge пише, що модератори, які займаються контентом Facebook, викупили пересувний білборд і зобразили на ньому гендиректорку Accenture Джулі Світ. Вони написали, звертаючись до неї, «припиніть експлуатувати своїх працівників. Заплатіть. Виправтесь. Виправте ситуацію».
Також вони вказали, що попри контракт у $500 мільйонів, погодинні ставки коливаються між $16 і $18, а модератори української та іспанської мов отримують найменше з-поміж усіх інших. Крім того, вони не отримують премію у $2, яку отримують всі двомовні оператори.
Також видання відзначає, що Accenture ігнорує вимоги підвищити заробітну плату і це попри те, що модераторам часто доводиться зіштовхуватись з контентом, який містить насилля, сексуальний контент чи мову ворожнечі. Штучний інтелект працює з доволі «легким» контентом, а от все інше фільтрують люди.
Робота з таким контентом може завдати психологічну шкоду десь половині працівників, однак Accenture пропонує їм тренінги з коучами замість професійної психологічної допомоги.
Нагадаємо, що Facebook планує провести ребрендинг компанії та змінити її назву, щоб вона відображала концепцію віртуального світу (метавсесвіту).
Фото: Flickr