Третина аварій на "Укрзалізниці" пов'язана з поганим станом рухомого складу – менеджер з комерції компанії
Третина аварій на "Укрзалізниці" пов'язана з поганим станом рухомого складу – менеджер з комерції компанії

Третина аварій на "Укрзалізниці" пов'язана з поганим станом рухомого складу – менеджер з комерції компанії

Фото УНІАН

В "Укрзалізниці" (УЗ) відзначають, що 30% аварій в 2020 році сталися з вини поганого стану рухомого складу.

Як повідомив заступник директора Департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, в 2020 році було зареєстровано 813 транспортних пригод, в яких загинули 212 осіб і 40 отримали травми. З них – 479 аварій з рухомим складом, з яких 126 аварій – в результаті сходу з рейок рухомого складу.

"Тобто 30% аварій на "Укрзалізниці", пов'язані саме з поганим станом рухомого складу, решта 70% – це або проблеми інфраструктури, або сторонні особи, або інші причини", - зазначив він.

За словами Ткачова, експлуатація застарілого вагонного парку заважає "Укрзалізниці" ефективно транспортувати вантажі, погіршує обіг вагонів, збільшує час вантажних операцій, а також веде до непродуктивних пробігів вагонів і локомотивів. Крім того, з року в рік зростають додаткові витрати вантажовідправників на ремонт і підготовку вагонів до навантаження.

"У нас збільшується час знаходження вагонів під вантажними операціями. Потрібен час на те, щоб підготувати вагон до завантаження, заварити дірки, відремонтувати люки та інше. У приватних операторів така ж проблема, як і у нас. Але найбільша проблема зношеного парку – це, перш за все, загроза безпеці руху", – підкреслив Ткачов.

За його словами, сьогодні у мережі "Укрзалізниці" курсує 174 тис. вантажних вагонів різної форми власності. "З них 90 тис. – приватні вагони, 84 тис. - вагони АТ "Укрзалізниця". Якщо говорити про вагонний парк "Укрзалізниці", то стан зношеності вагонного парку становить близько 89%", – зазначив він.

Як повідомлялося, Міністерство інфраструктури пропонує затвердити порядок проведення діагностики та ремонту вагонів для продовження термінів їх експлуатації і скорочувати їх для ряду вантажних вагонів, починаючи з 2022 року.

Автор: Іван Бойко

Джерело матеріала
loader
loader