Експрацівниця Facebook: Компанія заради прибутку заохочує до розпалювання ненависті
Експрацівниця Facebook: Компанія заради прибутку заохочує до розпалювання ненависті

Експрацівниця Facebook: Компанія заради прибутку заохочує до розпалювання ненависті

Автори:
MediaSapiens
За словами колишньої менеджерки з продуктів Facebook, компанія виявила, що найкраще залучення – те, яке викликає страх і ненависть у користувачів.

Інформаторка, яка стояла за витоком документів Facebook в Wall Street Journal, колишня менеджерка з продуктів Facebook Френсіс Хоген звинуватила компанію Facebook у використанні алгоритмів для розпалювання ненависті заради прибутку. Про це вона сказала в ефірі CBS, передають ВВС та The Verge.

«Він (Facebook) платить за свій прибуток нашою безпекою», – повідомила Хоген в програмі «60 хвилин».

Френсіс Хоген розповіла, що Facebook використовує алгоритми, запроваджені ще в 2018 році, які мають стимулювати залучення людей. За її словами, компанія виявила, що найкраще залучення – те, яке викликає страх і ненависть у користувачів. «Легше надихнути людей на гнів, ніж на інші емоції», – пояснила вона.

Френсіс Хоген також розповіла, що Facebook лише тимчасово ввімкнув системи безпеки, щоб зменшити дезінформацію під час виборів у США.

«Щойно вибори закінчилися, вони вимкнули їх або змінили налаштування на ті, що були раніше, щоб поставити пріоритет прибутку над безпекою, і це дійсно відчувається як зрада демократії», – уточнила вона та додала, що Facebook сприяв розпалюванню насильства під час штурму Капітолію.

Попри те, що Facebook неодноразово заявляв, що допомагає зупинити розпалювання ненависті, в одному внутрішньому документі Facebook, опублікованому Хоген, йдеться: «За нашими оцінками, ми можемо вжити заходів лише в 3−5% випадків ненависті і ~ 0,6% випадків V & I [Насильство і підбурювання] в Facebook».

Нагадаємо, у вересні 2021 року Wall Street Journal, посилаючись на документи Facebook, опублікувало розслідування про приховані правила користування платформою та її негативний вплив на підлітків, з чим IT-гігант нічого не робив. За даними видання, Facebook знає, як негативно Instagram впливає на підлітків, але продовжує розробляти додаток у цьому напрямку. Також виявилось, всередині Facebook є програма, яка мала б модерувати заборонений контент, але по факту вийшло так, що з’явився білий список для привілейованих осіб, яким нічого не буде за публікацію шкідливого контенту.

Фото: CBS 

Теги за темою
Facebook
Джерело матеріала
loader
loader