![Українка в ПриватБанку з немовлям просиділа 50 хвилин, чекаючи персоналу - їй нахамили і викликали охорону](https://thumbor.my.ua/UuxktTsu6XePbmHEM0gUXTTj744=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F989d796954afd277e6c22a81bffdce4a.jpg)
Українка в ПриватБанку з немовлям просиділа 50 хвилин, чекаючи персоналу - їй нахамили і викликали охорону
Все частіше почали з'являтися скарги на фінансове підприємство ПриватБанк. Цього разу жінка з немовлям поскаржилася на неповагу до себе.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЧергова скарга була розміщена на порталі Мінфіну, де кожен може залишити свій відгук про роботу з тим чи іншим підприємством.
Цього разу під роздачу потрапив ПриватБанк. Клієнтка з немовлям розповіла, як співробітники банку нешанобливо до неї поставилися.
![Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот](https://thumbor.my.ua/5SYFzlSFQbG_rzJYz0BSITVzaHE=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F74dbfdf70c55c1a57a90c8fc83447f9c.jpg)
Справа в тому, що представник банку по вулиці Григоренко намагається продати страхові поліси і затримує людей, коли у відділенні багато людей. На весь зал всього один співробітник.
Клієнтка також розповідає, що з першого разу їй не змогли допомогти, і довелося приїжджати ще три рази.
![ПриватБанк, фото: Знай.ua](https://thumbor.my.ua/pCy3ePeCGePGjGfAY21h0iHpLmw=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F47c24d2fb5bd6c57ae5808582d080239.jpg)
"Я приїхала з дитиною просиділа 50 хв в черзі, перед обідом вона додумалася ляпнути мені йдіть в інший банк, не виконавши її ж роботу!!! І викликати на мене охорону, абсолютно божевільна людина. Ця людина не працівник банку, а просто овоч! Як таке *** створення і безкультурне можна тримати на роботі, приберіть її або оштрафуйте якщо не доходить!!! Приїхавши в банк я попросила роздрукувати Мені для англійського посольства виписку за останні 6 місяців. Вона ляпнула, коли її ніхто не питав, що мені це не потрібно і відправила додому, коли я приїхала вдруге знову просиділа в черзі і вона надрукувала російською, а не англійською мовою" - сказано в повідомленні.
![ПриватБанк, фото: Знай.uа](https://thumbor.my.ua/mYoJEwnNV54TrBWaIWEyZsBslOU=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F75bdaba03dd37b3069c6784705c8856e.jpg)
У 3-й раз вона також не допомогла клієнтці, сказавши, що не збирається робити поставленого перед нею завдання.
Від банку в коментарях відразу практично прийшла відповідь. Вони вибачилися за неприємний осад, який залишився перед клієнткою, і пообіцяли розібратися, щоб їх клієнти в майбутньому не зіткнулися з подібною ситуацією.
![ПриватБанк, фото Знай](https://thumbor.my.ua/j8dPvNEmR8odrrQwDZk1WvljOPA=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F88933719461af5d432752d3886d6c925.jpg)
Нагадаємо, раніше ПриватБанк виставив за двері українця з інвалідністю: "відмовляються мене обслуговувати".
Як повідомляв портал Знай.ua, харків'янин через помилку терміналу Приватбанку втратив 29 тисяч гривень: "продовжує нараховувати відсотки".
Також Знай.ua писав, що у ПриватБанку клієнти не можуть отримати нову карту, персонал просто розводить руками: "дуже шкода...".
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)