![Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні й у диджіталі на весь 2021 рік](https://thumbor.my.ua/xlK_0KGfZtFf_7wHPdTM5OkZV0A=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F3f44ee79af4f1dcac876248e949c6610.jpg)
Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні й у диджіталі на весь 2021 рік
![Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні й у диджіталі на весь 2021 рік](https://thumbor.my.ua/C2YrEJoScnvNz_UERDcymseNUic=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F2b64449af9951785594ec5d8cbe6216f.jpg)
![Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні й у диджіталі на весь 2021 рік](https://thumbor.my.ua/Fej-Vccq3ZkkcwuRfMe7k2XNsZg=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F51b32678a0349762fca13c282e950ae6.jpg)
Про це йдеться в повідомленні компанії. Ця цифра зважена щодо розмірів і динаміки бюджетів, і сезонної активності учасників POOL ІМА.
«В агресивній боротьбі за рекламодавців селери надавали значне бонусування першого півріччя, компенсацію за втрати в охопленні та додаткові мотивації за використання спонсорського інвентарю. Ми прогнозуємо, що дані дії приведуть до нерівномірної динаміки вартості: дефляції в першій половині року і інфляції в другій», — вважають експерти компанії.
Нагадаємо, середня ринкова інфляція, згідно з липневим прогнозом обсягів телевізійного розміщення від експертів Всеукраїнської рекламної коаліції, вища і становить 3-4%.
Серед трендів диджіталу Інститут медіааудиту відзначає зростання частки в медіміксі та бюджетів, пріоритизацію відеоформатів, сезонні коливання трафіку, збільшення контролю Brand Safety та обмежень рекламного інвентарю. Згідно з прогнозами компанії, різні категорії очікує така інфляція:
• відео в ютубі — інфляція 12—15%;
• відео у фейсбуку / інстаграмі — інфляція 6—8%;
• display у глобальних інструментах (GDN, DoubleClick) — дефляція 7—9%;
• social (PPC campaigns) — інфляція 1—3%.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)