![Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні і у діджіталі на весь 2021 рік](https://thumbor.my.ua/8kE7VRuVuzCDO9BQngaisAR6qJI=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F77bdb01c4438f004fc556f7fe6818525.jpg)
Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні і у діджіталі на весь 2021 рік
![Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні і у діджіталі на весь 2021 рік](https://thumbor.my.ua/xYGbBZa7Z8ufcZH0TWXQDkf7cL4=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb1c480d1a05bb25b91030139e354cbf9.jpg)
![Інститут медіааудиту оприлюднив свій прогноз інфляції на телебаченні і у діджіталі на весь 2021 рік](https://thumbor.my.ua/40FJiRflvdvmJCTG4hkZ6eZNH7o=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F2f9acc247cc3120febc40a5a29cf37e5.jpg)
Про це йдеться у повідомленні компанії. Ця цифра зважена щодо розмірів і динаміки бюджетів, і сезонної активності учасників POOL ІМА.
«У агресивної боротьбі за рекламодавців селлери надавали значне бонусування першого півріччя, компенсацію за втрати в охопленні та додаткові мотивації за використання спонсорського інвентарю. Ми прогнозуємо, що дані дії приведуть до нерівномірного динаміці вартості по півріччях - дефляції в першій половині року і інфляції в другій», - вважають експерти компанії.
Нагадаємо, середня ринкова інфляція, згідно липневого прогнозу обсягів ТВ розміщення від експертів Всеукраїнської рекламної коаліції, вища і становить 3-4%.
Серед твендів діджіталу Інститут медіа аудиту відзначає зростання частки в медіміксі/ бюджетів, пріоритизація відео форматів, сезонні коливання трафіку, збільшення контролю Brand Safety і відповідне обмежень по рекламному інвентарю призведе. Згідно прогнозів компанії різні категорії очікує така інфляція:
• Відео в YouTube - інфляція 12-15%
• Відео в FB / Instagram - інфляція 6-8%
• Display в глобальних інструментах (GDN, DoubleClick) - дефляція 7-9%
• Social (PPC campaigns) - інфляція 1-3%
• У локальних селлером за всіма видами проявів розміщення вартість залишилася на рівні 2020 року
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)