/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd22961cf1218431b7d06db73fbe21d0a.jpg)
"Як втратити 60 тисяч у "ПриватБанку", - клієнтка розповіла про нове шахрайство
Телефонні шахраї продовжують спустошувати кишені довірливих українців.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяНа цей раз кругленьку суму втратила клієнтка "ПриватБанку", позбувшись 60-ти тисяч гривень. Про неприємний інцидент жінка написала на сайті Мінфіну у відгуках про цю фінансову установу.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fefbafcc54834d9a2af37c988f0e1f559.jpg)
Схема, за якою обдурили дівчину, з'явилася недавно. На телефон потерпілої зателефонували нібито працівники "ПриватБанку" та повідомили про несанкціоновану спробу зняти кошти з її рахунків. Аби дізнатися чи це так, клієнтка звернулася на лінію обслуговування клієнтів 3700. Автовідповідач попросив її очікувати на лінії.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fc1a5991ee501e151e796e796fcb921c2.jpg)
Саме тоді паралельно їй зателефонували з іншого номеру. Також працівники банку. Проте, як з'ясувалося згодом, несправжні. Жінка слідувала інструкції та натискала кнопки, які їй казали. Сама того не підозрюючи, потерпіла виконувала вказівки аферистів. Через годину з її карток зникло 60 тисяч гривень.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F8f5b719cd7e3aa2035a4642405a31db0.jpg)
Незадоволена клієнтка вважає, що банк теж винен у ситуації, що склалась.
"Через відсутність єдиного номеру "Приватбанку", користувачі не можуть ідентифікувати чи дійсно дзвінок надходить від працівників "Приватбанку", - вважає жінка.
У фінансовій установі відповіли на скаргу дівчини та запевнили: роблять усе, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F17d105880a11d328b5030f429c4d49aa.jpg)
"Наші клієнти можуть самостійно перевірять приналежність номеру до ПриватБанку в своєму Приват24", - додали в банку.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк виставив за двері українця з інвалідністю: "Відмовляються мене обслуговувати".
Як повідомляв портал "Знай.ua, харків'янин через помилку терміналу Приватбанку втратив 29 тисяч гривень: "Продовжує нараховувати відсотки".
Також "Знай.ua" писав, що у ПриватБанку клієнти не можуть отримати нову карту, персонал просто розводить руками: "Дуже шкода...".

