Користувачі Facebook з США частіше переглядають у своїй стрічці новин публікації, якими поділилися їхні друзі або групи та сторінки, за якими вони слідкують. Натомість лише 9,5% переглядають контент від людей чи сторінок, за якими не стежать. Про це свідчить звіт Facebook за другий квартал 2021 року.
У компанії також звернули увагу, що більшість контенту (87,1%) не мала посилань на джерела за межами Facebook. Лише 12,9% публікацій, які переглядали в стрічці, мали посилання.
«Це означає, що більшість переглядів контенту стрічки новин у США збирали публікації без посилань від друзів або груп, на які підписаний користувач. Контент не від друзів, сторінок або груп, за якими стежить користувач, становив відносно незначний відсоток переглядів», — йдеться в звіті.
Найпопулярніші посилання у Facebook за другий квартал 2021 року були різноманітні — від новин про COVID-19 до сайтів для малого бізнесу. До найпопулярніших 20 доменів увійшли 5 новинних ресурсів — ABC News, Daily Mail, NBC News, CNN та CBS News.
Тобто, близько чверті найпопулярніших доменів належали новинним ресурсам, решта — сайти відеослужб, онлайн-магазинів тощо. Однак на 20 найпопулярніших 20 доменів припадає лише 1,9% від усіх переглядів контенту стрічки новин Facebook у США, з яких на новинні сайти — лише 0,3%.
Натомість американці найбільше цікавилися фейбук-сторінками про кулінарію, пранки та відео з дітьми та тваринами. Водночас найпопулярнішою стала сторінка UNICEF, однак на 20 найпопулярніших сторінок загалом припадає лише 0,8% усіх переглядів у США.
Останній пост на одній з найпопулярніших фейсбук-сторінок у США The Dodo про безкрилого джмеля, якого врятувала жінка.
На іншій популярній серед американців сторінці – Sassy – опублікували відео, на якому перукар жартує дитину, вдаючи, що відрізів йому вухо.
Найпопулярніший пост опублікував інідійський коуч Гаур Гопал Дас, який запропонував користувачам описати свою реальність трьома словами, які вони першими побачать на картинці. Цей пост зібрав понад 80 мільйонів переглядів.
Нагадаємо, наприкінці серпня стало відомо, що Facebook планує зменшити акцент на політичному контенті в стрічці новин. Причиною стали негативні відгуки користувачів, яким не подобається така кількість новин про політику. Деякі експерти відзначають, що від цього рішення може зменшитись відвідуваність видань, які спеціалізуються на політичній тематиці.
Фото: Facebook