Українці все частіше почали скаржитися на фінансову установу ПриватБанк. Цього разу клієнт розповів про те, як він втратив велику суму грошей через помилку терміналу.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяСкарга була розміщена на порталі Мінфіну, де регулярно залишають величезну кількість обурень на сервiс або ж роботу тих чи інших підприємств. Цього разу під роздачу потрапив ПриватБанк.
Користувач Дмитро пише, що в п'ятницю, 27 серпня о 10 ранку вніс в термінал ПриватБанку велику суму грошей - 29 тисяч гривень. Сталося це в місті Харків, за адресою проспект Московський, 293-а.
Це було погашення кредитної заборгованості, але, на превеликий жаль, через помилку терміналу вони не були зараховані.
"Я звернувся в службу підтримки, де мене запевнили, що протягом доби гроші будуть зараховані. Протягом доби гроші не були зараховані, при зверненні в службу підтримки оператор позначила новий термін - протягом 14 діб. На даний момент (30.08.2021 21-00) Банк кошти не зарахував, і продовжує нараховувати мені відсотки за кредитним договором " - розповідає чоловік.
Виходить, що в один момент чоловік позбувся великої суми грошей, і тепер змушений переживати, будуть повернуті кошти на рахунок, або ж ні.
Він залишив номер заявки, щоб співробітники банку звернули увагу на цей кричущий інцидент.
Відповідь від банку дійсно надійшов:
"Для прийняття рішення по заявці нам необхідно отримати звіт про залишок коштів в пристрої, інкасувати його. Ми дуже намагаємося встигнути дати відповідь в обіцяний вам термін".
Раніше повідомляли, ховають гроші на Мальті: Держфінмоніторинг викрив, куди йдуть "тіньові" кошти.
Як повідомляв Знай.uа, клієнтка Приватбанку обурилася поведінкою у відділенні: "завідуюча верещить, штовхнула пенсіонерку, а їй стало погано".
Знай.uа писав, банкомат "зжер" вашу картку: порядок екстрених дій без паніки.