У Києві стартувало оформлення замовлень на спецперепустки у транспорт під час локдауну: покрокова інструкція
У Києві стартувало оформлення замовлень на спецперепустки у транспорт під час локдауну: покрокова інструкція

У Києві стартувало оформлення замовлень на спецперепустки у транспорт під час локдауну: покрокова інструкція

У Києві готуються до нового локдауну, під час якого скористатися транспортом можна буде за наявності спецперепустки.

Від сьогодні, 10 серпня, у тестовому режимі запрацювала електронна система для замовлення спецперепусток.

Він уточнив, що спецперепустками зможуть скористатися ті підприємства та організації, які забезпечують життєдіяльність Києва.

Вже сьогодні керівники підприємств можуть авторизуватись у системі та подати заявку, аби заздалегідь пройти необхідну перевірку та отримати дозвіл.

Для замовлення спеціальних перепусток керівникам підприємств та фізичним особам-підприємцям потрібно виконати наступні дії:.

Авторизуватись у системі за цим посиланням, використовуючи КЕП (кваліфікований електронний підпис).

Керівник може додати до 10 довірених осіб, які матимуть доступ до системи.

Заповнити електронну форму заявки.

Важливо: підприємствам потрібно обґрунтувати критичну необхідність працювати в локдаун.

Для юридичних осіб необхідно вказати код ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України), для фізичних осіб-підприємців – види діяльності відповідно до КВЕД.

Чекати на відповідь, яка надійде на електронну пошту, зазначену у заявці.

У разі отримання позитивного рішення про надання спецперепусток – ввести повний список співробітників, вказати дані та номер транспортної картки "Київ Цифровий" кожного працівника.

Інформацію про підтвердження або відмову у видачі спецперепусток кожного працівника можна отримати у системі за цим посиланням.

Наголошується, що для запобігання фальсифікації, всіх працівників, поданих у списку, будуть перевірятись щодо працевлаштування в зазначеній установі, підприємстві чи організації.

У КМДА додають, якщо підприємство отримало дозвіл, після внесення даних про співробітника, транспортна картка працівника активується автоматично.

Щоб скористатися громадським транспортом працівнику потрібно мати транспортну карту.

Перевірити наявність спеціальної перепустки працівник зможе самостійно, завантаживши на смартфон застосунок "Київ Цифровий" та додавши транспортну карту.

Картки працюватимуть трьох видів – транспортна картка нового зразка, старого зразка та картка Киянина.

Транспортні картки, власники яких не отримали право на спецперепустку, на час локдауну будуть заблоковані.

Тому прохання київської влади надати до 3 серпня списки працівників критичної інфраструктури, аби їм видати спецперепустки у транспорт, є завчасною і локдаун у найближчий час не планується, а тому потреби у такому документі поки немає.

Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader