«Інтерньюз-Україна» відкрила вакансію SMM-ника/таргетолога
«Інтерньюз-Україна» відкрила вакансію SMM-ника/таргетолога

«Інтерньюз-Україна» відкрила вакансію SMM-ника/таргетолога

«Інтерньюз-Україна» відкрила вакансію SMM-ника/таргетолога

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» відкрила вакансію SMM-ника/таргетолога.

«Знаєте, як створити віральний контент? Умієте запускати таргетовану рекламу? Ви дуже потрібні нашим проєктам!», – говориться у повідомленні.

Що треба вміти:

  • генерувати креативні ідеї, інформаційні приводи та інноваційні способи просування проєктів організації;
  • працювати зі сторінками проєктів у соціальних мережах (SMM);
  • писати привабливі інформаційні та PR-матеріали (короткі анонси, підводки, новини, пости);
  • створювати візуальні тизери, картинки, короткі відео для ілюстрації матеріалів у соцмережах;
  • планувати, запускати та аналізувати рекламні кампанії у Facebook, Instagram, Google Ads, Twitter.

Кандидат:

  • має освіту, бажано у сфері PR/комунікацій/ журналістики, гуманітарних наук.
  • вільно володіє українською та знає англійську на рівні Upper-Intermediate:
  • має досвід роботи зі сторінками соцмереж (наповнення контентом та запуск таргетованої реклами);
  • уміння працювати з графічними та відеоредакторами буде перевагою.
  • має відмінні письмові навички;
  • дотримується дедлайнів і є командним гравцем;
  • демонструє проактивний підхід до роботи та прагне розвиватися.

Графік роботи – 5 днів на тиждень в затишному офісі організації в Києві (на період карантину – у дистанційному форматі).

«Прагнемо довготривалих стосунків, пропонуємо конкурентоздатну і своєчасну заробітну плату, соціальний пакет, можливість розвитку й навчання», – повідомляє «Інтерньюз-Україна».

Резюме та портфоліо (приклади ведення сторінок у соцмережах) надсилати до 31 серпня 2021 року на адресу: job@internews.ua з поміткою в темі листа «SMM-ник/Таргетолог».

Фото: відкриті джерела/«Інтерньюз-Україна»

Теги за темою
Новини Суспільство
Джерело матеріала
loader
loader