З вересня поточного року тарифи на проїзд у приміських маршрутках Києва обіцяють підняти на 10-16%. Подорожчання на кожному маршруті буде індивідуальним.Про це заявив голова Асоціації перевізників Київської області Олексій Павленко."Подорожчання проїзду найближчим часом торкнеться всієї правобережної частини Київської області. За час карантину наші підприємства сильно постраждали, адже працювали в упівсили, а підтримки від держави не отримали. Ми не просили компенсації, грошей, але чекали, що нам нададуть гарантії перед банками, які зараз нас обклали штрафними санкціями. Адже багато хто брав кредити для покупки автобусів, і їх треба віддавати. Але при цьому перевізників штрафували за відсутність у пасажирів масок, перевезення в салоні понад 50 відсотків пасажирів і так далі. А потім ще й паливо підвищилося в ціні", - розповів Павленко в коментарі "Вести".Причиною зміни тарифів Павленко також назвав дії водіїв. Мовляв, все подорожчання через них."Основні збитки у нас не через те, що ми мало заробляємо, а тому, що водії привласнюють солідні суми. Квитки не врятують, як і кондуктори. Тільки безконтактна форма оплати врятує. Усі перевізники розуміють механізм, але терплять, тому що водіїв не вистачає", - пояснив Павленко.Водії ж звинувачують керівництво у подорожчанні проїзду. За їхніми словами, тарифу в 17 грн на маршруті Ірпінь-Київ було б достатньо."Нашим начальникам все мало, ось вони й підвищують вартість проїзду. Карантин, підвищення ціни на деталі або пальне - це брехня. Зарплата водіїв не підвищується, ремонтуємо маршрутки своїм коштом. А при цьому з підвищенням вартості нам підняли планку-план з перевезень і зборів. Ми самі не раді. Вони ж ще й по місту хотіли підняти проїзд з 7 до 10 гривень. Уранці в суботу ми возили за 10 гривень, в обід знизили, тому, що місцева маршрутка не підняла вартість", - розповів водій маршрутного таксі Ірпінь - Київ - Ірпінь Олександр.Вартість проїзду в громадському транспорті Києва - наземному й метро - поки що становить 8 грн і 6,5 грн - якщо купувати або поповнювати проїзний квиток на максимальну кількість поїздок. Київський метрополітен і Київпастранс звернулися до столичної влади з проханням підтримати їх на час пандемії - виділити кошти з бюджету чи переглянути тарифи на проїзд. Рішення про підвищення вартості проїзду ухвалять після аналізу відповідних розрахунків департаменту економіки.