У відомстві визнали, що під час здійснення перевірки були допущені процесуальні порушення.
Держпродспоживслужба рекомендувала скасувати штраф в розмірі понад 325 мільйонів гривень, накладений на "Нову пошту" за пошкоджені посилки.
Про це 16 липня написала голова Держспоживслужби Владислава Магалецька на своїй сторінці в Facebook.
"Офіційно: завершила роботу комісія щодо ситуації з "Новою поштою". Комісія, яка була створена за моїм наказом, для проведення перевірки дій посадових осіб Держпродспоживслужби в Харківській області, встановила: під час здійснення позапланових заходів державного контролю були допущені процесуальні порушення. Крім того, при застосуванні штрафних санкцій за порушення вимог законодавства не було враховано принцип пропорційності порушення і покарання", - написала вона та наголосила, що за підсумками перевірки штрафи рекомендовано (формулювання згідно норми закону) скасувати.
Магалецька зазначила, що штраф не просто відмінили, були зроблені серйозні висновки, які будуть покладені в основу нових законодавчих норм. Ми хочемо унеможливити винесення окремими чиновниками неадекватних штрафів на свій власний розсуд, додала вона.
"Дії інспектора в районному центрі породили "ефект метелика" - призвели до масштабної негативної ситуації на рівні всієї держави. Це ненормально, ефективна система так не працює. Тому будемо змінювати систему. Як саме - розкажу згодом", - написала голова Держспоживслужби.
Водночас вона пропонує "Новій пошті" встановити в своєму додатку "кнопку", яка надала б можливість споживачеві одразу, на місці, поскаржитися на порушення його прав у відділенні.
Нагадаємо:
- Через скарги клієнтів інспектори Держпродспоживслужби провели перевірки відділень "Нової пошти" у Харківський області. За пошкоджені посилки компанію оштрафували на понад 325 млн грн.
- Своєю чергою "Нова пошта" розцінює дію контролювального органу як маніпуляцію держави своїми повноваженнями й оскаржує штраф у Харківському окружному адміністративному суді.