/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F9453ba502d199bc73d8510cb32c5bb81.jpg)
У Києві зникли кондуктори: як працюватиме транспорт
У Києві вже не буде кондукторів, які продають квитки на проїзд в тролейбусах, трамваях і автобусах.
Таке нововведення діє з 1 липня.
Про це повідомляє "Сьогодні".
Частина кондукторів стане контролерами і перевірятиме оплату проїзду в міському транспорті.
"Посада кондуктора офіційно скасована з сьогоднішнього дня.
Частина співробітників, які виконували цю роботу переведені на суміжні професії.
А саме ними посилено штат контролерів, які перевіряють оплату проїзду в міському транспорті", – розповіли у комунальному підприємстві "Київпастранс".
На підприємстві зазначили, що штат кондукторів налічував до тисячі людей.
Частині з них довелося звільнитися, оскільки вони не підходили за віком.
"Київпастранс" закликає пасажирів справно оплачувати проїзд в міському наземному транспорті, оскільки контроль буде посилено на всіх маршрутах.
А штраф, до речі, складає 160 гривень.
Проїзд у трамваях, тролейбусах, автобусах і фунікулері можна оплатити за допомогою е-квитка або заздалегідь придбати паперові квитки.
У метрополітені кажуть, що вартість проїзду зроблять оптимальною для містян.
Джерела у Київраді зазначають, що вартість проїзду в громадському транспорті столиці може збільшитись до 12-15 гривень.
Столичні комунальні підприємства "Київпастранс" і "Київський метрополітен" 13 травня попросили владу Києва підвищити ціни на проїзд або направити фінансову допомогу.
За їхніми підрахунками, обґрунтована вартість однієї поїздки становить понад 21 гривню.
У Києві може здорожчати метро: як змінювалася вартість проїзду у столичній підземці від 1991 року.

