Кабінет міністрів затвердив Державну програму з безпеки польотів, метою якої є створення ефективної системи управління безпекою польотів на державному рівні та на рівні суб'єктів авіаційної діяльності.
Потрібне розпорядження уряд прийняв на сьогоднішньому засіданні.
Згідно з пояснювальною запискою, програма створена на основі міжнародної практики, зокрема, практики Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), Європейського Союзу, а також відповідно до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію від 1944 року.
Зокрема, програма охоплює наступні напрямки: державна політика та цілі у сфері забезпечення безпеки польотів; управління факторами ризику для безпеки польотів на державному рівні; зобов'язання щодо системи управління безпекою польотів; розслідування авіаційних подій та інцидентів; управління ризиками для безпеки польотів, забезпечення безпеки польотів на державному рівні; зобов'язання щодо нагляду; ефективність забезпечення безпеки польотів на державному рівні; популяризація питань безпеки польотів на державному рівні.
Угоди про Спільний авіаційний простір з ЄС
- У травні тодішній міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що очікує підписання Угоди про Спільний авіаційний простір (САП) між Україною та ЄС наприкінці червня - липні.
- Київ протягом декількох років веде переговори з ЄС про спільний авіапростір, який дозволив би українським та європейським авіакомпаніям вільно працювати на просторі Євросоюзу та України.
- Раніше підписання угоди було неможливо через суперечку між Великобританією та Іспанією щодо Гібралтару, і Україна не мала права самостійно приймати будь-які односторонні рішення з даного питання.
- 31 січня 2020 року Великобританія вийшла зі складу Євросоюзу, що відкрило шлях до переговорів про підписання угоди з ЄС про «відкрите небо».
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Павло Степанець