Команда суспільного телеканалу «UA: Культура» виграла на пітчингу конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA 3 із документальним серіалом «УРСР на вуха».
Про це йдется на сайті конкурсу.
Конкурс PITСH UA організовує медіаконсалтингова компанія Media.
Management (MRM) за підтримки Проєкту Transformation.
Activity (TCA) та «Зміцнення Громадської Довіри» (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.
Документальний серіал «УРСР на вуха» розкриває історію радянської України через музичну культуру.
Завдяки пісням можна зрозуміти нелюдську природу комуністичної окупації й оцінити креативну силу українського народу.
Українська попкультура радянської доби — документ епохи, й автори серіалу спробують пояснити її, повідомляють на Суспільному.
Ведучим проєкту стане шеф-редактор дирекції телебачення Суспільного Юрій Макаров.
Також Макаров разом із музикознавицею Любою Морозовою є співавторами ідеї проєкту.
Режисером-постановником стане головний режисер телеканалу «UA: Культура» Владислав Васильченко.
Усі проєкти конкурсу розподілили за чотирма темами.
Проєкт Суспільного мовника «УРСР на вуха» переміг у темі «Об’єднуючи Україну: єдність у різноманітності».
Для участі у конкурсі було подано 330 заявок, з яких до етапу докторингу вийшло 76 проєктів.
36 із них допустили до відкритого фінального пітчингу.
Далі експерти обрали 26 переможців, які отримають експертну та фінансову підтримку в подальшій реалізації своїх проєктів.
Ілюстрація: сайт corp.