Сумнозвісний довгобуд Одеської області - міст через Хаджибейський лиман - став завершеним об'єктом. Сьогодні було відкрито рух по шести смугах мосту, що дозволить ліквідувати транспортні затори, які до недавнього часу були звичними на цій ділянці шляху з Києва до Одеси. Про відкриття мосту в Facebook повідомляє заступник керівника Офісу Президента, координатор програми «Велике будівництво» Кирило Тимошенко.
«Сьогодні ми відкрили повноцінний рух на найвідомішому довгобуді Одещини – мосту через Хаджибейський лиман. Відтепер там 3 смуги в напрямку Одеси і ще 3 - в напрямку Києва. Легендарні затори на під'їзді до Одеси в цьому місці підуть у минуле», - пише заступник голови ОП.
Тимошенко також нагадує, що капітальний ремонт мосту через Хаджибейський лиман було розпочато ще в 2008 році, але майже відразу його було припинено, і об'єкт довгі роки залишався недобудованим.
«У 2020-му ми включили цей об'єкт до програми Президента Володимира Зеленського "Велике будівництво". Уже в серпні відкрили рух трьома смугами, а сьогодні - якраз напередодні травневих вихідних - ще трьома», - повідомляє подробиці Тимошенко.
Голова Укравтодору Олександр Кубраков, в свою чергу, додав, що міст було побудовано в 1997 році з двома смугами руху в кожному напрямку, однак згодом його пропускної спроможності стало недостатньо.
«Для 1997 року 4-х смуг вистачало, але вже з початку 2000-х почалися розмови про необхідність розширення мосту. Роботи починали та кидали у 2004 та 2008 роках. Тим часом середньодобова інтенсивність руху зросла до 35 тисяч автомобілів. Сучасний проєкт спокійно витримуватиме потік навіть у 40 і 60 тисяч автомобілів на добу», - сказав Кубраков.
За його словами, незабаром на під'їзді до мосту для попередження перевантажень буде також встановлено майданчик Weigh-in-Motion. Рішення про автоматичне стягнення штрафів з перевантажених автомобілів незабаром має прийняти Верховна Рада, після чого система зважування в русі запрацює наповну.
На мосту, як пояснив голова Укравтодору, облаштовані також тротуари уздовж правого та лівого боків, а також металеве бар'єрне огородження. На розподільчій смузі мосту встановлено двостороннє металеве бар'єрне огородження Vario Guard, а на підходах до мосту змонтована збірна залізобетонна огорожа типу «Нью-Джерсі».
Нагадаємо, раніше Кирило Тимошенко повідомляв, що темпи будівництва мосту в Запоріжжі дозволяють розраховувати на те, що рух по ньому буде відкрито вже до Дня Незалежності України.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Іван Бойко