Виробникам згущенки рекомендують не копіювати упаковку конкурентів
Виробникам згущенки рекомендують не копіювати упаковку конкурентів

Виробникам згущенки рекомендують не копіювати упаковку конкурентів

Як говориться у повідомленні відомства, останні випускають продукцію з таким оформленням з 2019 р., у той час як підприємства, яким надано рекомендації, — з липня-жовтня 2020 р.

За наявною в комітеті інформацією, чимало виробників згущеного молока з цукром використовують при оформленні упаковки продукції графічну стилістику та кольори радянських часів.

При цьому виробниками додаються окремі власні елементи дизайну етикеток.

«У наведеному випадку виробники використовували етикетки не лише з цими впізнаваними елементами, а й унікальні елементи з етикеток заявників без їхнього дозволу.

Зокрема, мова йде про елементи у вигляді стрічок із написом, медалей, розміщення торговельних марок, зображення полуниці у бризках молока.

Ці елементи зображення розміщувалися на етикетках у тих же місцях, де і аналогічні елементи заявників.

Таке схоже оформлення етикеток може призвести до змішування з діяльністю заявників», — пояснюють в АМКУ.

Відтак, комітет надав ПрАТ «Первомайський молочноконсервний комбінат» та ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» рекомендації припинити використання цих елементів оформлення етикеток молока незбираного згущеного з цукром та продукту молоковмісного згущеного з цукром «Згущенка».

«Наразі у комітеті відсутня інформація про те, що таке копіювання етикеток конкурентів призвело до суттєвого обмеження чи спотворення конкуренції.

Відтак, згідно з законодавством, за умови виконання положень рекомендацій АМКУ, провадження у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції не розпочинається», — зазначили у відомстві.

Джерело матеріала
loader
loader