Серед таких інструментів він назвав: збільшення акцизу на автомобільний газ, запуск системи толінгу в Україні та детінізацію ринку пального.
Про це Кубраков повідомив на онлайн-форумі Ukrainian Transport Infrastructure Week. За його словами, команда “Великого будівництва” зараз активно працює над залученням додаткового фінансування, у тому числі на зовнішніх ринках.
"Сумарно ці заходи можуть збільшити надходження до Дорожнього фонду на третину. Це пришвидшить процес відновлення основної мережі доріг. У свою чергу, ці кошти повернуться додатковим зростанням ВВП", – зазначив Олександр Кубраков.
Зі свого боку, керівник транспортних проєктів ЄБРР Андрій Цокол назвав Укравтодор ключовим партнером банку в Україні. Він нагадав, що банк профінансував уже 5 проєктів, які були реалізовані у сфері дорожнього будівництва. Загальна вартість цих проєктів - 1,3 мільярда євро.
Нова угода з ЄБРР, укладена у 2020 році, передбачає реконструкцію майже 300 км траси М-05 Київ – Одеса, будівництво Північного обходу Львова та втілення чотирьох реформ у дорожній галузі. Ключовою з цих реформ є та, яка спрямована на попередження корупційних ризиків. В агентстві вже працюють консультанти банку, які вивчають та аналізують наявні в Укравтодорі закупівельні та управлінські процеси з точки зору попередження корупції. Далі досвід співпраці з Укравтодором буде розширений на інші урядові інституції в Україні, зазначив Андрій Цокол.
Як відомо, за результатами 2020 року Укравтодор оновив 4056 км доріг державного значення. За оцінками НБУ інвестиції держави у дорожню інфраструктуру дали додаткові 1,5% до ВВП.
Нагадаємо, раніше заступник голови Офісу президента, координатор "Великого будівництва" Кирило Тимошенко повідомив, що цього року будуть завершені роботи на флагманському об'єкті президентської програми – запорізьких мостах.