/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F2a1b6e5065524934c27a7d0d1a5db7bc.jpg)
Кубраков пояснив, чому збудовані українськими компаніями дороги швидко руйнуються
Масштабно ремонтували дороги в Україні за усю історію незалежної держави, не беручи до уваги старт "Великого будівництва" у 2020 році, перед чемпіонатом Європи з футболу у 2012 році. Більшість автошляхівдосі у хорошому стані, оскільки тоді було зведено нові капітальні дороги з підсиленою основою.
Про це в прямому ефірі суспільно-політичного ток-шоу "Право на владу" 18 березня сказав голова "Укравтодору" Олександр Кубраков.
Він пояснив, що у разі, коли будівництво відбувається за технологією, здійснюється незалежний технічний нагляд, беруть участь і українські, і міжнародні компанії, дороги будуть якісними, вони швидко не зруйнуються і збережуться на роки.
"І навпаки, якщо все робиться не за технологією, якщо просто робиться верхній шар, а інше залишається, то такий результат і маємо. Тут незалежно, чи турецька компанія, чи українська. Тут просто питання до технології і як до проєкту", - висловився Кубраков.
Голова "Укравтодору" додав, що єдиний період за всю історію незалежності України, окрім 2020 року, коли масштабно робились дороги, це були роки перед Євро-2012, коли в Києві відбувалася фінальна гра.
"Чому більшість об'єктів, які були збудовані тоді, в нормальному стані? Тому що переважно – це були проєкти, фінансовані ЄБРР або Світовим банком. Тобто будувалися нові капітальні дороги з нормальною основою. Аналогічно, як робили, до речі, торік ми. Тобто у нас 80% всіх доріг були з підсиленням основи. Тому був нормальний технагляд і на наших об'єктах, і в той період", - пояснив він.
Нагадаємо, 2021 року Державне агентство автомобільних доріг "Укравтодор" плануєпобудувати і відремонтувати6,8 тис. км доріг, реконструювати 150 мостів, а також залучити незалежний технічний контроль на будівництво 2,5 тис. км магістралей.
Відео Чому дороги, побудовані до "Євро-2012", тримають гарант якості
У студії "Право на владу" - голова "Укравтодору" Олександр Кубраков. Він пояснив, чому більшість доріг, побудованих перед "Євро-2012", руйнуються повільніше. Та наголосив, що справа саме у використаних технологіях.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F20375ce73cf7ef455262fb96bf9738b9.jpg)
- Telegram
- Messenger
- Viber

