/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F76%2Fe26d8f9b1c8bd0d5b3500d5025052397.jpg)
Драйвове 8 березня – як у Києві відбулося "Велике жіноче ралі"
У Києві пройшло "Велике жіноче ралі" – це аматорські змагання на автомобілях серед жінок, а ще – оригінальний спосіб відзначити міжнародний жіночий день та отримати нові емоції.
Понад 50 екіпажів зареєструвалися на змагання цьогоріч. Брати участь можуть виключно жінки: пілотеса та штурманка. Протягом шести годин учасниці мають подолати більш як 78 кілометрів дорогами Києва, паралельно виконуючи завдання. Проводить змагання Київський клуб автомобілістів. Цього разу ралі стартувало з київського Подолу. Там побувала кореспондентка "5 каналу" Маргарита Варадовська.
До початку змагань схвильовано готуються учасниці. Зібралися і новачки, і профі. Дехто навіть уже навчає інших майстерності кермування. Як-от Олеся. Вона вже дев'ятий раз бере участь у ралі. У 2014-му була переможницею.
"Коли ти виїжджаєш на старт – у тебе піднімається пульс. І коли ти приїжджаєш на фініш – у тебе прямо в голову віддає кров, чутно, як пульсує серце. І ці емоції, адреналін, ось все це важливо. У мене вдома всі знають, що восьмого березня мене не можна чіпати, бо я їду на цілий день", – каже пілотеса Олеся Ларіон.
ЦьогорІч змагалися понад 50 екіпажів. У машині по двоє — пілотеса та штурманка. Основне завдання — проїхати більш як 70 кілометрів Києвом за певним маршрутом, так званою легендою. А також виконати додаткові завдання, не відомі до початку перегонів.
"Культурно-історичні місця, відгадати що це. Фотографію зробити біля пам'ятника, ну щоб трохи ігрове таке було. Гонки відбуваються у форматі ралі на середніх автомобілях. Тобто є все. Регламенти, легенди, карнети, ПКЧ, ВКВ. Єдине, що ми замінили швидкісні ділянки на слаломи і зону картингу, а так то відбувається настояще професійне ралі", – розповів президент Київського міського автоклубу Сергій Малик.
Зараз учасниці виконують фігурне катання на машині або слалом, а тоді стартують за своїм маршрутом. Щоби дізнатися, куди їхати і що робити, жінки мають розшифрувати заховані знаки в карті, яку створили організатори.
Разом із одним екіпажем вирушаємо на перший заїзд. Учасниці вже 13 разів змагаються у перегонах. Штурманка Олена вправно дає вказівки.
Минаємо пункт контролю часу. А далі – на заправку. Там учасниці заправляються й отримують чек, який буде доказом їхнього вчасного завершення першого заїзду. Приїхати завчасно – штраф 20 секунд. Приїхати запізно – 10.
"Все написано – норма часу, дистанція. І у цих клітинках написаний кожний проміжок, який ми повинні проїхати до наступного. Ми маємо рухатися за дорожніми знаками, не порушувати правила дорожнього руху", – каже пілотеса Олена Михайська.
Попереду ще два заїзди і картинг.
"Там можна просто відпочити і поганяти. А потім ще один слалом. Найбільш хвилюючий момент – чекати нагородження. Ми не знаємо результат поки організатори не порахують усі наші заліки, слаломи, штрафи. Залишається лише чекати, пити каву і нервуватися", – розповіла про враження Олена Дмитрієва, штурманка.
Вже після сьомої вечора переможниць нагородили кубками.
Маргарита Варадовська, Микола Довгий, "5 канал"

