Google збирається захистити своїх користувачів від занадто нав'язливої реклами
Google збирається захистити своїх користувачів від занадто нав'язливої реклами

Google збирається захистити своїх користувачів від занадто нав'язливої реклами

Компанія взяла курс на інтернет-серфінг, орієнтований на конфіденційність / Ілюстрація REUTERS

Американська корпорація Google анонсувала, що з припиненням підтримки сторонніх cookie-файлів компаніям стане складніше відстежувати поведінку користувачів для таргетованої реклами.

Альтернативних способів відстеження дій користувачів Google вводити не планує. Про це в блозі Google повідомив директор з управління продуктами Девід Темкін.

За його словами, компанія взяла курс на інтернет-серфінг, орієнтований в першу чергу на конфіденційність.

У Google наводять дослідження Pew Research Center, в якому стверджується, що 72% користувачів в Інтернеті відчувають, що майже всі їхні дії відслідковуються, а 81% заявили, що потенційні ризики від збору даних перевищують позитивні моменти.

Відмова від платних розширень

  • 24 вересня 2020 року в Google вирішили повністю припинити підтримку платних розширень в офіційному онлайн-магазині Chrome Web Store.
  • 29 вересня 2020 року компанія Google посилила правила, які зобов'язують розробників додатків платити 30% комісії за покупки всередині сервісів.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Автор: Олена Коваленко

Теги за темою
Google
Джерело матеріала
loader
loader