На початку 2021 року 51% українців в якості джерела інформації віддають перевагу Інтернету, тоді як телебаченню - 44%. Радіо і пресі віддають перевагу лише 2% жителів України.
Про це свідчать дані опитування компанії Research&Branding Group.
Таким чином, в Україні вперше кількість тих, хто читає новини у мережі Інтернет, перевищило число тих, хто дивиться їх на телебаченні.
В Україні користувачами Facebook є 59% жителів країни. У трійку найпопулярніших соцмереж входять також YouTube (43%) і Instagram (30%).
Стрімко нарощує свою популярність Telegram (17%), число користувачів якого з 2018 року зросло втричі, тоді як число користувачів однокласників (5%) і Вконтакте (3%) з 2018 року в Україні істотно скоротилося. Також кожен двадцятий українець (6%) є в Twitter.
Найбільш популярним месенджером в Україні є Viber (57% користувачів). У трійку лідерів також входять Facebook messenger (37%) і Telegram (20%). Майже кожен десятий українець користується What's up (9%) і Scype (8%).
Відзначається, що в країні тільки чверть жителів (25%) не використовують чати/канали месенджерів в якості джерела інформації.
Вам може бути цікаво
- Грає більшість, а Підлітки так "вбивають час": українців детально розпитали про відеоігри (дослідження)
- В Україні 15% школярів взагалі не знають про Революцію Гідності, тверді знання про ці події мають всього 8% - опитування
- Українці найбільше довіряють Зеленському, Разумкову, кличку , Притулі і Тимошенко - опитування
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: УНІАН