Facebook почала працювати над розробкою соцмережі, схожої на Clubhouse.Особливістю її є те, що користувачі спілкуються лише аудіоповідомленнями, повідомляє The New York Times.Поки Clubhouse лише стає популярною. Її минулого року створили підприємці Пол Девіс та Рохан Сет. Зареєструвавшись в Clubhouse, користувачі можуть створювати різні кімнати і спілкуватися лише голосом. Додаток став дуже популярним під час пандемії. Він перший у рейтингу Apple App Store в Німеччині, Італії, Японії та Туреччині. Соцмережа вже має 2 млн. активних користувачів на тиждень по всьому світу.Ще в травні 2020 року сервіс коштував $100 млн, а у січні 2021 року - $1 млрд. У соцмережі вже зареєструвалися десятки зірок, зокрема, Марк Цукерберг, Ілон Маск, Джаред Лето, Дрейк і інші.Працівникам компанії Facebook дали завдання створити аналог Clubhouse після того, як там зареєструвався Марк Цукерберг.Facebook цікавиться новими сервісами, тим більше, коли вони популярні серед молоді. Так, компанія не раз створювала аналоги популярних додатків у своїх конкурентів. Наприклад, в Instagram з'явилися Stories, схожі на Memories зі Snapchat, а наприкінці минулого року на тлі зростання популярності TikTok в додатку почали тестувати функцію створення музичних відеороликів Reels.В травні 2020 року у Facebook з'явився сервіс групових відеодзвінків Messenger Rooms на фоні різкого зростання попиту на Zoom.У Данії створили мобільний додаток iConsent – "Я згоден". У ньому можна дати офіційну згоду на секс протягом 24 год. У грудні в країні посилили закон про зґвалтування. Саме тому запустили такий додаток.