/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fb567a15bdb34e55d4921802c747e2338.jpg)
Ринок радіо за 2020 рік: об’єм бюджетів практично не змінився
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fa7c629d74e2aed5a6c2d2dc52024d23c.jpg)
Обсяги рекламних бюджетів на охоплених моніторингом 18 радіостанціях за 2020 рік, порівняно з 2019 роком, залишилися практично незмінними. Такі дані отримала компанія «Комунікаційний Альянс» за результатами власного моніторингу.
У першому кварталі 2020 року ринок радіо трохи просів у березні через карантин, але втримав позитивну динаміку завдяки високій рекламній активності в січні та лютому. У другому кварталі зниження рекламної активності продовжилося і призвело до падіння за результатами першого півріччя на 11% у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. У третьому кварталі ситуація вирівнялася і в підсумку за дев’ять місяців ринок показав нульову динаміку. Така тенденція продовжилась і в четвертому кварталі.
Моніторинг радіо здійснюється на базі 18 станцій. Методологія – система R-events розробки AGB Nielsen Media Research. Моніторинг базується на оцінці рекламних затрат, отриманих на основі офіційних прайсів радіостанцій, без урахування об’ємних та інших клієнтських знижок і націнок, а також не враховує (у представлених даних) рекламу категорій «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг».
За даними моніторингу, за 2020 рік перше місце серед радіостанцій за оціночними рекламними доходами посів «Люкс ФМ» (група «Люкс») із 347,97 млн грн, друге – «Хіт ФМ» (група «ТАВР медіа») з 324,59 млн грн, третє – «Русское радио Украина» («ТАВР медіа») зі 177,08 млн грн, на четверту сходинку вийшло радіо Kiss FM («ТАВР медіа») зі 140, 87 млн грн, а на п’яту сходинку піднялося Radio Roks («ТАВР медіа») зі 134,67 млн грн.
Дані компанії «Комунікаційний Альянс». Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування об’ємних та інших клієнтських знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама» та «реклама і маркетинг»
Найбільшими рекламодавцями радіо за 2020 рік стали виробник продуктів харчування «Віктор і К» (оціночний бюджет – 66,2 млн грн), ювелірна компанія «Золотий вік» (63,66 млн грн) і концерн «Галнафтогаз» (62,66 млн грн).
Дані компанії «Комунікаційний Альянс». Бюджети вирахувано в прайсових цінах без урахування об’ємних та інших клієнтських знижок і націнок, реклами секторів «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг», «розваги», «ресторани та дозвілля»
За обсягами спонсорства, за підсумками 2020 року, на першому місці – «Люкс ФМ» (група «Люкс»), на другому – «Хіт ФМ» (група «ТАВР медіа»), на третьому – Kiss FM («ТАВР медіа»), на четвертому – Radio Roks («ТАВР медіа»), на п’ятому – «Русское радио Украина» («ТАВР медіа»).
Дані компанії «Комунікаційний Альянс»
Найбільшим спонсором радіо з великим відривом від інших залишається алкогольна група компаній «Баядера». Друге місце, як і раніше, посідає виробник продуктів харчування «Віктор і К», на третьому місці залишається букмекерська контора «Парі-матч».
Дані компанії «Комунікаційний Альянс»
Фото: androidinsider

