Понад 100 шкіл взяли участь у національній олімпіаді про безпеку на дорозі. Перемогли учні трьох шкіл
Понад 100 шкіл взяли участь у національній олімпіаді про безпеку на дорозі. Перемогли учні трьох шкіл

Понад 100 шкіл взяли участь у національній олімпіаді про безпеку на дорозі. Перемогли учні трьох шкіл

"Соціальні проєкти — важливі, тому що вони спонукають людей звернути увагу на проблеми. Діти — рушії всіх суспільних змін, а відео — зручний та зрозумілий формат для донесення інформації. Ми пишаємось, що так багато українських школярів серйозно поставилися до проблеми і зробили важливу справу — поділились  знаннями про безпеку на дорозі", — зазначає Ярослава Полякова, директорка департаменту корпоративних комунікацій ОККО. 

Директорка вишгородського ліцею Active School Кристина Бессолова вже отримала пакунок зі світловідбивачами для своїх учнів. 

"Завдяки талановитим дітям розвивається суспільство. Дорога у темний період доби дійсно небезпечна. Ми особливо хвилюємось за учнів узимку — видимість погана, а діти відвідують додаткові заняття та повертаються додому вже у темноті. Світловідбивачі рятують життя, я сподіваюсь, що щодня бачитиму більше людей з ними",коментує директорка.

ОККО_1

"Благаю, світись!" – ініціатива компанії "ОККО", що реалізується в межах щорічного проєкту "Благаю, живи! Безпека на дорозі". Старт даного етапу відбувся 22 жовтня 2020 року – на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського показали лазерну проєкцію – соціальний ролик про важливість використання світловідбивачів на дорозі у темний період доби. Нагадаємо також, що 11 листопада 2020 року Кабінет Міністрів України зобов’язав пішоходів використовувати світловідбивачі у темний період доби. Школярі часто потрапляють в аварійні ситуації через негоду та погану видимість. Світловідбивачі рятують життя пішоходів, адже дозволяють водію помітити людину за 130 метрів.

ОККО_3

Довідка. Мережа АЗК ОККО ("Концерн Галнафтогаз") входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 411 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального, зберігання і транспортування нафтопродуктів. У мережі ОККО діє 10 власних нафтобаз, 1 ГНС, 19 стаціонарних і мобільних лабораторій контролю якості нафтопродуктів. Акціонером і інституціональним інвестором компанії є Європейський банк реконструкції та розвитку. Для отримання додаткової інформації про компанію - https://www.okko.ua/ 

Джерело матеріала
loader
loader