/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F6cc333a43c042c06c8b89f2166ec012c.jpg)
За рік "Великого будівництва" українська інфраструктура стала якіснішою, дешевшою і безпечнішою
Національна програма «Велике будівництво» дозволила досягти вражаючих успіхів в сфері створення інфраструктури, проте вона має ще й неочевидну користь для всієї національної економіки.
Про це мовиться в матеріалі "РБК-Україна".
Цього року Укравтодор змінив стратегію: дороги стали будуватися і ремонтувати не відрізками, а цілими маршрутами. Українські маршрути також стали безпечнішими завдяки збільшенню обсягів зробленого освітлення, огорож і тротуарів. За словами видання, за основу був узятий план Vision Zero, що використовується в скандинавських країнах і спрямований на зменшення смертності на дорогах.
Ще одна інновація – незалежний технагляд на дорогах. "В основному це іноземні компанії, представники яких мають право з'являтися на об'єкті в будь-який час без попередження, перевіряючи якість робіт і відповідність технічним вимогам", – розповідає ЗМІ, додаючи, що в цьому році технагляд діяв на 1500 км доріг, в наступному році цю цифру хочуть збільшити.
Крім нових доріг Україна також отримала значний стимул для економіки. Програма надала значний позитивний ефект на ВВП: на думку Михайла Кухара з Ukraine Economic Outlook, інвестиції в інфраструктуру не дозволили ВВП України впасти до 11%, утримавши падіння на рівні 3,7%. Економісти прогнозують, що позитивний вплив продовжиться 5-10 років за умови збереження таких же темпів інвестування в інфраструктуру.
В Укравтодорі вже представили масштабні плани проєктів до 2025-го року. Це і будівництво цементобетонних трас, 600 км прикордонних доріг, об'їзної Києва та дороги до Одеського порту, реконструкція 1385 мостів, будівництво мостів у Запоріжжі та Кременчуці. На це знадобиться 340 млрд грн. ЗМІ не сумнівається, що держава підтримає план Укравтодору.
"Укравтодор продемонстрував, що дійсно може робити багато якісних доріг. Причому – дешевше, ніж раніше. У 2020 році 1 км обходився державі на цілих 4,5 км менше, ніж в попередньому", – розповідає ЗМІ.
Нагадаємо, раніше Президент Володимир Зеленський підвів підсумки року "Великого будівництва", заявивши, що за рік в Україні зробили більше доріг, ніж за попередні 10 років.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F39506f393024c689f6873dc481bb1ab2.jpg)
Сівба зернових в Україні близька до завершення
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2F6acaa1a7571ca77879e6274f2c8748e5.jpg)
Податкова надсилає листи українцям за продаж товарів через "Нову пошту" — як це працює і які штрафи загрожують
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F54a4015077fd9bd61c513ba7ac989c10.png)
Зерно замість гривні: як аграрії використовують спот-обмін та товарне кредитування
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fdd56b8f9fb46fd4c9365277fca94e031.jpg)
Коштом держави уже розміновано понад 2 тис. га сільгоспземель
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fb4523f052f5be1b2f6f1790bcf3bfda8.jpg)
Укрзалізницю просять не підвищувати ставки для контейнерних перевезень
У що вкладати гроші під час війни? Експерт назвав два активи
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F303248b4b411fe7f63f178d5338db0de.jpg)